صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
چهارشنبه 1 مرداد 1404
فهرست مقالات
مدیریت فناوری اطلاعات
، 1390، جلد ۳، شماره ۹
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
ارائه یک مدل جامع از مسیر رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی (مطالعه موردی: مؤسسه آموزش عالی الکترونیکی مهرالبرز)
1395/9/8
-
۳۱ بار
۲
ارائه یک مدل جامع از مسیر رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی (مطالعه موردی: مؤسسه آموزش عالی الکترونیکی مهرالبرز)
1397/2/18
-
۲۷ بار
۳
ارائه یک مدل جامع از مسیر رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی (مطالعه موردی: مؤسسه آموزش عالی الکترونیکی مهرالبرز)
1397/9/19
-
۲۱ بار
۴
ارائه یک مدل جامع از مسیر رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی (مطالعه موردی: مؤسسه آموزش عالی الکترونیکی مهرالبرز)
1398/3/6
-
۲۰ بار
۵
ارائه یک مدل جامع از مسیر رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی (مطالعه موردی: مؤسسه آموزش عالی الکترونیکی مهرالبرز)
1398/5/9
-
۱۵ بار
۶
ارائه یک مدل جامع از مسیر رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی (مطالعه موردی: مؤسسه آموزش عالی الکترونیکی مهرالبرز)
1401/12/4
-
۱۲ بار
۷
ارائه یک مدل جامع از مسیر رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی (مطالعه موردی: مؤسسه آموزش عالی الکترونیکی مهرالبرز)
1402/9/11
-
۱۵ بار
۸
سنجش روابط بین عوامل مؤثر بر ریسک پروژههای فناوری اطلاعات در بانک ملت استان بوشهربا استفاده از تکنیک دیمتل فازی
1395/9/8
-
۲۲ بار
۹
تأثیر توانایی جذب و فرهنگ سازمانی بر موفقیت اجرای IS در شرکتهای تولیدی قطعات خودروی استان گیلان
1395/9/8
-
۲۹ بار
۱۰
بررسی تأثیر استفاده از فناوری اطلاعات بر عملکرد عملیاتی و عملکرد استراتژیک واحد مدیریت منابع انسانی در شرکتهای خودروساز و قطعهساز تهران
1395/9/8
-
۲۳ بار
۱۱
مقایسه میا ن فرهنگی میزان تعامل در وبگاههای شرکتهای تأمینکننده اینترنت (ISPs) در دو کشور ایران و مالزی
1395/9/8
-
۲۶ بار
۱۲
ارائه الگوی مفهومی فرایند کسب بازخور مشتریان در رویکرد مدیریت دانش مشتری
1395/9/8
-
۲۵ بار
۱۳
ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت دانش براساس کارت امتیازی متوازن و با استفاده از روش ارزیابی جامع فازی (مورد مطالعه: وزارت راه و ترابری)
1395/9/8
-
۳۰ بار
۱۴
ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت دانش براساس کارت امتیازی متوازن و با استفاده از روش ارزیابی جامع فازی (مورد مطالعه: وزارت راه و ترابری)
1397/2/18
-
۱۴ بار
۱۵
ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت دانش براساس کارت امتیازی متوازن و با استفاده از روش ارزیابی جامع فازی (مورد مطالعه: وزارت راه و ترابری)
1397/9/19
-
۱۵ بار
۱۶
ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت دانش براساس کارت امتیازی متوازن و با استفاده از روش ارزیابی جامع فازی (مورد مطالعه: وزارت راه و ترابری)
1398/3/6
-
۱۳ بار
۱۷
ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت دانش براساس کارت امتیازی متوازن و با استفاده از روش ارزیابی جامع فازی (مورد مطالعه: وزارت راه و ترابری)
1398/5/9
-
۱۴ بار
۱۸
ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت دانش براساس کارت امتیازی متوازن و با استفاده از روش ارزیابی جامع فازی (مورد مطالعه: وزارت راه و ترابری)
1401/12/4
-
۲۰ بار
۱۹
ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت دانش براساس کارت امتیازی متوازن و با استفاده از روش ارزیابی جامع فازی (مورد مطالعه: وزارت راه و ترابری)
1402/9/11
-
۱۷ بار
۲۰
ارائه چارچوبی مفهومی برای نوعشناسی دانش مشتری: یک مطالعه موردی
1395/9/8
-
۲۰ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه