فهرست مقالات


مدیریت فناوری اطلاعات، 1390، جلد ۳، شماره ۹
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ ارائه یک مدل جامع از مسیر رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی (مطالعه موردی: مؤسسه آموزش عالی الکترونیکی مهرالبرز) 1395/9/8 - Get XML Data ۳۱ بار
۲ ارائه یک مدل جامع از مسیر رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی (مطالعه موردی: مؤسسه آموزش عالی الکترونیکی مهرالبرز) 1397/2/18 - Get XML Data ۲۷ بار
۳ ارائه یک مدل جامع از مسیر رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی (مطالعه موردی: مؤسسه آموزش عالی الکترونیکی مهرالبرز) 1397/9/19 - Get XML Data ۲۱ بار
۴ ارائه یک مدل جامع از مسیر رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی (مطالعه موردی: مؤسسه آموزش عالی الکترونیکی مهرالبرز) 1398/3/6 - Get XML Data ۲۰ بار
۵ ارائه یک مدل جامع از مسیر رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی (مطالعه موردی: مؤسسه آموزش عالی الکترونیکی مهرالبرز) 1398/5/9 - Get XML Data ۱۵ بار
۶ ارائه یک مدل جامع از مسیر رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی (مطالعه موردی: مؤسسه آموزش عالی الکترونیکی مهرالبرز) 1401/12/4 - Get XML Data ۱۲ بار
۷ ارائه یک مدل جامع از مسیر رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی (مطالعه موردی: مؤسسه آموزش عالی الکترونیکی مهرالبرز) 1402/9/11 - Get XML Data ۱۵ بار
۸ سنجش روابط بین عوامل مؤثر بر ریسک پروژه‌های فناوری اطلاعات در بانک ملت استان بوشهربا استفاده از تکنیک دیمتل فازی 1395/9/8 - Get XML Data ۲۲ بار
۹ تأثیر توانایی جذب و فرهنگ سازمانی بر موفقیت اجرای IS در شرکت‌های تولیدی قطعات خودروی استان گیلان 1395/9/8 - Get XML Data ۲۹ بار
۱۰ بررسی تأثیر استفاده از فناوری اطلاعات بر عملکرد عملیاتی و عملکرد استراتژیک واحد مدیریت منابع انسانی در شرکت‌های خودروساز و قطعه‌ساز تهران 1395/9/8 - Get XML Data ۲۳ بار
۱۱ مقایسه میا ن فرهنگی میزان تعامل در وب‌گاه‌های شرکت‌های تأمین‌کننده اینترنت (ISPs) در دو کشور ایران و مالزی 1395/9/8 - Get XML Data ۲۶ بار
۱۲ ارائه الگوی مفهومی فرایند کسب بازخور مشتریان در رویکرد مدیریت دانش مشتری 1395/9/8 - Get XML Data ۲۵ بار
۱۳ ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت دانش براساس کارت امتیازی متوازن و با‌ استفاده از روش ارزیابی جامع فازی (مورد مطالعه: وزارت راه و ترابری) 1395/9/8 - Get XML Data ۳۰ بار
۱۴ ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت دانش براساس کارت امتیازی متوازن و با‌ استفاده از روش ارزیابی جامع فازی (مورد مطالعه: وزارت راه و ترابری) 1397/2/18 - Get XML Data ۱۴ بار
۱۵ ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت دانش براساس کارت امتیازی متوازن و با‌ استفاده از روش ارزیابی جامع فازی (مورد مطالعه: وزارت راه و ترابری) 1397/9/19 - Get XML Data ۱۵ بار
۱۶ ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت دانش براساس کارت امتیازی متوازن و با‌ استفاده از روش ارزیابی جامع فازی (مورد مطالعه: وزارت راه و ترابری) 1398/3/6 - Get XML Data ۱۳ بار
۱۷ ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت دانش براساس کارت امتیازی متوازن و با‌ استفاده از روش ارزیابی جامع فازی (مورد مطالعه: وزارت راه و ترابری) 1398/5/9 - Get XML Data ۱۴ بار
۱۸ ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت دانش براساس کارت امتیازی متوازن و با‌ استفاده از روش ارزیابی جامع فازی (مورد مطالعه: وزارت راه و ترابری) 1401/12/4 - Get XML Data ۲۰ بار
۱۹ ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت دانش براساس کارت امتیازی متوازن و با‌ استفاده از روش ارزیابی جامع فازی (مورد مطالعه: وزارت راه و ترابری) 1402/9/11 - Get XML Data ۱۷ بار
۲۰ ارائه چارچوبی مفهومی برای نوع‌شناسی دانش مشتری: یک مطالعه موردی 1395/9/8 - Get XML Data ۲۰ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه