فهرست مقالات


مدیریت بازرگانی، 1393، جلد ۷، شماره ۱
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه هویت برند خدماتی (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمه ایران استان اردبیل) 1395/9/8 - Get XML Data ۴۰ بار
۲ English Abstracts 1395/9/8 - Get XML Data ۳۵ بار
۳ بخش‌بندی مشتریان صنایع تولید و پخش کالاهای پرگردش بر اساس مدل بهبود‌یافته RFM (مطالعه موردی: شرکت گلستان) 1395/9/8 - Get XML Data ۴۳ بار
۴ بررسی تاثیر تنوع‌طلبی و تازگی‌طلبی گردشگران بر نیت های بازدیدشان (مورد مطالعه: گردشگران شهر تهران) 1395/9/8 - Get XML Data ۳۷ بار
۵ مطالعه رفتار خرید تفننی در مسافران مترو 1395/9/8 - Get XML Data ۴۳ بار
۶ بخش بندی مشتریان در رستوران های زنجیره ای بر اساس سبک تغذیه (مطالعه موردی: رستوران های زنجیره ای فست فود بوف در شهر تهران) 1395/9/8 - Get XML Data ۳۹ بار
۷ بازاریابی کارآفرینانه کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت فناوری اطلاعات با رویکرد نظریه زمینه ای کلاسیک 1395/9/8 - Get XML Data ۳۶ بار
۸ نقش عوامل فردی، محیطی و مدگرایی در تسهیل خرید آنی 1395/9/8 - Get XML Data ۴۴ بار
۹ نظریه داده بنیاد کلاسیک؛ شرح مراحل تولید نظریه مرکز ثقلی هویت برند توریسم سلامت ایران 1395/9/8 - Get XML Data ۵۰ بار
۱۰ طبقه‌ بندی مشتریان و اولویت‌ دهی آن‌ها در کانون تصمیم‌ گیری با رویکرد نظریۀ مجموعۀ راف و نظریۀ اعداد D (مطالعه موردی: تلفن همراه سونی اریکسون) 1395/9/8 - Get XML Data ۳۲ بار
۱۱ بررسی تاثیر تنوع کانال های توزیع برندهای لوکس خارجی بر ارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان در بازار پوشاک کرمان 1395/9/8 - Get XML Data ۳۵ بار
۱۲ بررسی تاثیر قابلیت‌های سازمان و ساختار صنعت بر مسئولیت پذیری اجتماعی در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران 1395/9/8 - Get XML Data ۳۵ بار
۱۳ رویکردی نوین از کاربرد تکینک‌های داده‌کاوی در بررسی عوامل تأثیرگذار بر سطح رضایت‌مندی مشتریان 1395/9/8 - Get XML Data ۳۴ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه