صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
دوشنبه 6 اسفند 1403
فهرست مقالات
مدیریت بازرگانی
، 1393، جلد ۷، شماره ۱
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه هویت برند خدماتی (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمه ایران استان اردبیل)
1395/9/8
-
۴۰ بار
۲
English Abstracts
1395/9/8
-
۳۵ بار
۳
بخشبندی مشتریان صنایع تولید و پخش کالاهای پرگردش بر اساس مدل بهبودیافته RFM (مطالعه موردی: شرکت گلستان)
1395/9/8
-
۴۳ بار
۴
بررسی تاثیر تنوعطلبی و تازگیطلبی گردشگران بر نیت های بازدیدشان (مورد مطالعه: گردشگران شهر تهران)
1395/9/8
-
۳۷ بار
۵
مطالعه رفتار خرید تفننی در مسافران مترو
1395/9/8
-
۴۳ بار
۶
بخش بندی مشتریان در رستوران های زنجیره ای بر اساس سبک تغذیه (مطالعه موردی: رستوران های زنجیره ای فست فود بوف در شهر تهران)
1395/9/8
-
۳۹ بار
۷
بازاریابی کارآفرینانه کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت فناوری اطلاعات با رویکرد نظریه زمینه ای کلاسیک
1395/9/8
-
۳۶ بار
۸
نقش عوامل فردی، محیطی و مدگرایی در تسهیل خرید آنی
1395/9/8
-
۴۴ بار
۹
نظریه داده بنیاد کلاسیک؛ شرح مراحل تولید نظریه مرکز ثقلی هویت برند توریسم سلامت ایران
1395/9/8
-
۵۰ بار
۱۰
طبقه بندی مشتریان و اولویت دهی آنها در کانون تصمیم گیری با رویکرد نظریۀ مجموعۀ راف و نظریۀ اعداد D (مطالعه موردی: تلفن همراه سونی اریکسون)
1395/9/8
-
۳۲ بار
۱۱
بررسی تاثیر تنوع کانال های توزیع برندهای لوکس خارجی بر ارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان در بازار پوشاک کرمان
1395/9/8
-
۳۵ بار
۱۲
بررسی تاثیر قابلیتهای سازمان و ساختار صنعت بر مسئولیت پذیری اجتماعی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
1395/9/8
-
۳۵ بار
۱۳
رویکردی نوین از کاربرد تکینکهای دادهکاوی در بررسی عوامل تأثیرگذار بر سطح رضایتمندی مشتریان
1395/9/8
-
۳۴ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه