صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 5 اسفند 1403
فهرست مقالات
فصلنامه علوم اجتماعی
، 1390، جلد ۱۸، شماره ۵۴
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
دولت در نظریه اجتماعی مطالعه مقایسهای آرای جامعهشناسان کلاسیک اسماعیل عالیزاد دکتر حسن سرایی
1396/1/22
-
۲۸ بار
۲
عوامل موثر بر گزینش گروه مرجع در بین دانشجویان (مطالعه جامعهشناختی تغییر گروه مرجع در بین دانشجویان دانشگاههای اصفهان و صنعتی اصفهان) دکتر جعفر هزارجریبی* محمد آقابیگی کلاکی**
1396/1/22
-
۲۵ بار
۳
رابطه موقعیت اقتصادی و اجتماعی خانوار و مرگ و میر کودکان زیر یکسال در ایران به تفکیک جنسیت دکتر سید فرخ مصطفوی* سعیده کشاورز**
1396/1/22
-
۳۵ بار
۴
رابطه موقعیت اقتصادی و اجتماعی خانوار و مرگ و میر کودکان زیر یکسال در ایران به تفکیک جنسیت دکتر سید فرخ مصطفوی* سعیده کشاورز**
1396/1/22
-
۳۵ بار
۵
رابطه موقعیت اقتصادی و اجتماعی خانوار و مرگ و میر کودکان زیر یکسال در ایران به تفکیک جنسیت دکتر سید فرخ مصطفوی* سعیده کشاورز**
1397/2/18
-
۱۷ بار
۶
رابطه موقعیت اقتصادی و اجتماعی خانوار و مرگ و میر کودکان زیر یکسال در ایران به تفکیک جنسیت دکتر سید فرخ مصطفوی* سعیده کشاورز**
1397/9/19
-
۹ بار
۷
رابطه موقعیت اقتصادی و اجتماعی خانوار و مرگ و میر کودکان زیر یکسال در ایران به تفکیک جنسیت دکتر سید فرخ مصطفوی* سعیده کشاورز**
1398/3/6
-
۱۱ بار
۸
رابطه موقعیت اقتصادی و اجتماعی خانوار و مرگ و میر کودکان زیر یکسال در ایران به تفکیک جنسیت دکتر سید فرخ مصطفوی* سعیده کشاورز**
1398/5/9
-
۱۰ بار
۹
رابطه موقعیت اقتصادی و اجتماعی خانوار و مرگ و میر کودکان زیر یکسال در ایران به تفکیک جنسیت دکتر سید فرخ مصطفوی* سعیده کشاورز**
1401/12/1
-
۱۱ بار
۱۰
رابطه موقعیت اقتصادی و اجتماعی خانوار و مرگ و میر کودکان زیر یکسال در ایران به تفکیک جنسیت دکتر سید فرخ مصطفوی* سعیده کشاورز**
1402/9/2
-
۹ بار
۱۱
منطق تحلیل تطبیقی تاریخی با رویکرد تحلیل بولی دکتر علی ساعی*
1396/1/22
-
۳۲ بار
۱۲
منطق تحلیل تطبیقی تاریخی با رویکرد تحلیل بولی دکتر علی ساعی*
1397/2/18
-
۲۲ بار
۱۳
منطق تحلیل تطبیقی تاریخی با رویکرد تحلیل بولی دکتر علی ساعی*
1397/9/19
-
۱۷ بار
۱۴
منطق تحلیل تطبیقی تاریخی با رویکرد تحلیل بولی دکتر علی ساعی*
1398/3/6
-
۲۰ بار
۱۵
منطق تحلیل تطبیقی تاریخی با رویکرد تحلیل بولی دکتر علی ساعی*
1398/5/9
-
۱۲ بار
۱۶
منطق تحلیل تطبیقی تاریخی با رویکرد تحلیل بولی دکتر علی ساعی*
1401/12/1
-
۱۳ بار
۱۷
منطق تحلیل تطبیقی تاریخی با رویکرد تحلیل بولی دکتر علی ساعی*
1402/9/2
-
۱۰ بار
۱۸
عوامل موثر بر پیوستگی و گسستگی قومگرایی سیاسی دکتر محمدرضا شادرو* حسین محمدزاده**
1396/1/22
-
۲۹ بار
۱۹
عوامل موثر بر پیوستگی و گسستگی قومگرایی سیاسی دکتر محمدرضا شادرو* حسین محمدزاده**
1397/2/18
-
۱۶ بار
۲۰
عوامل موثر بر پیوستگی و گسستگی قومگرایی سیاسی دکتر محمدرضا شادرو* حسین محمدزاده**
1397/9/19
-
۱۱ بار
۲۱
عوامل موثر بر پیوستگی و گسستگی قومگرایی سیاسی دکتر محمدرضا شادرو* حسین محمدزاده**
1398/3/6
-
۱۳ بار
۲۲
عوامل موثر بر پیوستگی و گسستگی قومگرایی سیاسی دکتر محمدرضا شادرو* حسین محمدزاده**
1398/5/9
-
۱۱ بار
۲۳
عوامل موثر بر پیوستگی و گسستگی قومگرایی سیاسی دکتر محمدرضا شادرو* حسین محمدزاده**
1401/12/1
-
۱۱ بار
۲۴
عوامل موثر بر پیوستگی و گسستگی قومگرایی سیاسی دکتر محمدرضا شادرو* حسین محمدزاده**
1402/9/2
-
۱۱ بار
۲۵
میزان انطباق تبلیغات بازرگانی شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران با دستورالعمل تبلیغاتی سازمان صداو سیما دکتر مهدخت بروجردی علوی* الهه ایرانی پورنظری**
1396/1/22
-
۳۱ بار
۲۶
میزان انطباق تبلیغات بازرگانی شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران با دستورالعمل تبلیغاتی سازمان صداو سیما دکتر مهدخت بروجردی علوی* الهه ایرانی پورنظری**
1397/2/18
-
۱۲ بار
۲۷
میزان انطباق تبلیغات بازرگانی شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران با دستورالعمل تبلیغاتی سازمان صداو سیما دکتر مهدخت بروجردی علوی* الهه ایرانی پورنظری**
1397/9/19
-
۱۱ بار
۲۸
میزان انطباق تبلیغات بازرگانی شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران با دستورالعمل تبلیغاتی سازمان صداو سیما دکتر مهدخت بروجردی علوی* الهه ایرانی پورنظری**
1398/3/6
-
۱۲ بار
۲۹
میزان انطباق تبلیغات بازرگانی شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران با دستورالعمل تبلیغاتی سازمان صداو سیما دکتر مهدخت بروجردی علوی* الهه ایرانی پورنظری**
1398/5/9
-
۱۳ بار
۳۰
میزان انطباق تبلیغات بازرگانی شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران با دستورالعمل تبلیغاتی سازمان صداو سیما دکتر مهدخت بروجردی علوی* الهه ایرانی پورنظری**
1401/12/1
-
۱۵ بار
۳۱
میزان انطباق تبلیغات بازرگانی شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران با دستورالعمل تبلیغاتی سازمان صداو سیما دکتر مهدخت بروجردی علوی* الهه ایرانی پورنظری**
1402/9/2
-
۱۲ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه