صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
چهارشنبه 15 مرداد 1404
فهرست مقالات
فرهنگ در دانشگاه اسلامی
، 1393، جلد ۴، شماره ۱۱
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
ارزیابی مولفههای هویت ایرانی- اسلامی و انقلابی در وبسایتهای دانشگاههای دولتی تهران
1395/9/7
-
۴۲ بار
۲
ارزیابی مولفههای هویت ایرانی- اسلامی و انقلابی در وبسایتهای دانشگاههای دولتی تهران
1397/2/18
-
۲۳ بار
۳
نقش دین در توسعۀ شبکۀ اعتماد اجتماعی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه تبریز)
1395/9/7
-
۵۵ بار
۴
Analyzing the Effect of" Find out the Talent" Program (Broadcasted From" I and You" One T.V. Channel)on Students Life Style (Case Study: Tehran University)
1395/9/7
-
۴۷ بار
۵
بررسی تأثیر برنامۀ استعدادیابی شبکۀ تلویزیونی" من و تو یک " بر سبک زندگی دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه تهران)
1396/1/22
-
۶۴ بار
۶
بررسی تأثیر برنامۀ استعدادیابی شبکۀ تلویزیونی" من و تو یک " بر سبک زندگی دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه تهران)
1397/2/18
-
۲۷ بار
۷
بررسی تأثیر برنامۀ استعدادیابی شبکۀ تلویزیونی" من و تو یک " بر سبک زندگی دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه تهران)
1397/9/19
-
۱۹ بار
۸
بررسی تأثیر برنامۀ استعدادیابی شبکۀ تلویزیونی" من و تو یک " بر سبک زندگی دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه تهران)
1398/3/6
-
۲۱ بار
۹
بررسی تأثیر برنامۀ استعدادیابی شبکۀ تلویزیونی" من و تو یک " بر سبک زندگی دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه تهران)
1398/5/9
-
۲۱ بار
۱۰
بررسی تأثیر برنامۀ استعدادیابی شبکۀ تلویزیونی" من و تو یک " بر سبک زندگی دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه تهران)
1401/2/15
-
۱۵ بار
۱۱
بررسی تأثیر برنامۀ استعدادیابی شبکۀ تلویزیونی" من و تو یک " بر سبک زندگی دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه تهران)
1402/11/29
-
۱۴ بار
۱۲
بررسی تأثیر نشریات دانشجویی در حفظ و تقویت هویت فرهنگی دانشجویان شهر قم
1395/9/7
-
۶۹ بار
۱۳
بررسی معماری فضای تفکّر بر اساس دیدگاه اسلامی (ارائۀ روش ارزیابی آثار معماری موجود با توجّه به دیدگاه اسلامی، نمونۀ موردی: کتابخانه ملّی ایران)
1395/9/7
-
۴۹ بار
۱۴
رابطهی شایستگی و سبکهای تفکّر مدیران: مطالعه موردی جهاد دانشگاهی
1395/9/7
-
۴۵ بار
۱۵
مقایسۀهوش معنوی و هوش هیجانی دانشجویان و طلاب
1395/9/7
-
۵۳ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه