صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
چهارشنبه 14 خرداد 1404
فهرست مقالات
علوم تربیتی
، 1393، جلد ۲۱، شماره ۲
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
تبیین چیستی و چگونگی تربیت هنری از منظر رویکرد تلفیقی رئالیسم انتقادی روی باسکار
1395/9/6
-
۴۶ بار
۲
ارتقاء یادگیری دانشآموزان در معادله درجه اول
1395/9/6
-
۱۸ بار
۳
بررسی کارایی درونی مدارس مقطع راهنمایی شهرستان اهواز طی برنامه توسعه چهارم کشور به تفکیک پایه، موقعیت جغرافیایی و ناحیه
1395/9/6
-
۱۴ بار
۴
جایگاه مغفول آموزش محیط زیست در کتب درسی (مطالعه موردی؛ کتب علوم و تعلیمات اجتماعی مقطع راهنمایی)
1395/9/6
-
۱۵ بار
۵
عوامل تأثیرگذار بر توسعه کمی خصوصیسازی آموزش عالی در ایران
1395/9/6
-
۱۲ بار
۶
بررسی سعه صدر معلمان و رابطه آن با ترجیح سبک تدریس آنها
1395/9/6
-
۱۴ بار
۷
شناسایی نقاط ضعف طرح ارزشیابی توصیفی
1395/9/6
-
۱۵ بار
۸
تأمل بر صلاحیتهای حرفهای معلمان در مطالعات برنامه درسی
1395/9/6
-
۲۱ بار
۹
تجارب معلمان پایه ششم از اجرای برنامهی درسی کار و فناوری (پژوهشی پدیدارشناسانه)
1395/9/6
-
۱۴ بار
۱۰
روابط ساده و ترکیبی مؤلفههای سازمان یادگیرنده با اثربخشی سازمانی در مدارس هیأت امنایی و عادی
1395/9/6
-
۱۵ بار
۱۱
مفاهیم آستانه: افقی نوین برای پژوهش در برنامه درسی
1395/9/6
-
۱۵ بار
۱۲
مروری بر علل تأسیس، چگونگی شکلگیری و تأثیرات مدرسه دارالفنون در جامعه ایران عهد قاجار
1395/9/6
-
۱۵ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه