فهرست مقالات
تعلیم و تربیت استثنائی، 1394، جلد ۱، شماره ۱۲۹ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | رابطه راهبردهای تنظیم هیجان و هوش هیجانی با هراس اجتماعی در دانش آموزان آسیبدیده بینایی و آسیبدیده شنوایی | 1395/9/5 | - | ۱۸۶ بار | ||
۲ | رابطه بین منبع کنترل و تنیدگی شغلی با رضایت شغلی در معلمان و کارکنان مدارس استثنایی | 1395/9/5 | - | ۱۸۸ بار | ||
۳ | اثربخشی برنامه آموزش بهنگام کمکی با راهبردهای تمرینی بر عملکرد خواندن کودکان نارساخوان | 1395/9/5 | - | ۱۴۳ بار | ||
۴ | مشکلات حرکتی کودکان با اختلال نارسایی توجه - بیشفعالی و راهبردهای درمانی | 1395/9/5 | - | ۱۴۹ بار | ||
۵ | پیش داوری های کلاسیک و مدرن در مورد افراد با کمتوانیذهنی | 1395/9/5 | - | ۱۴۲ بار | ||
۶ | تأثیر تمرینات ورزشی بر روی تواناییهای حرکتی و شناختی سه کودک دارای نشانگان داون | 1395/9/5 | - | ۱۵۵ بار | ||
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |