فهرست مقالات
| تعلیم و تربیت استثنائی، 1394، جلد ۱، شماره ۱۲۹ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | رابطه راهبردهای تنظیم هیجان و هوش هیجانی با هراس اجتماعی در دانش آموزان آسیبدیده بینایی و آسیبدیده شنوایی | 1395/9/5 | - |  | ۲۱۵ بار | |
| ۲ | رابطه بین منبع کنترل و تنیدگی شغلی با رضایت شغلی در معلمان و کارکنان مدارس استثنایی | 1395/9/5 | - |  | ۲۱۳ بار | |
| ۳ | اثربخشی برنامه آموزش بهنگام کمکی با راهبردهای تمرینی بر عملکرد خواندن کودکان نارساخوان | 1395/9/5 | - |  | ۱۷۴ بار | |
| ۴ | مشکلات حرکتی کودکان با اختلال نارسایی توجه - بیشفعالی و راهبردهای درمانی | 1395/9/5 | - |  | ۱۷۲ بار | |
| ۵ | پیش داوری های کلاسیک و مدرن در مورد افراد با کمتوانیذهنی | 1395/9/5 | - |  | ۱۷۱ بار | |
| ۶ | تأثیر تمرینات ورزشی بر روی تواناییهای حرکتی و شناختی سه کودک دارای نشانگان داون | 1395/9/5 | - |  | ۱۷۸ بار | |
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||