فهرست مقالات
تعلیم و تربیت استثنائی، 1394، جلد ۱، شماره ۱۲۹ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | رابطه راهبردهای تنظیم هیجان و هوش هیجانی با هراس اجتماعی در دانش آموزان آسیبدیده بینایی و آسیبدیده شنوایی | 1395/9/5 | - | ![]() |
۲۰۹ بار | |
۲ | رابطه بین منبع کنترل و تنیدگی شغلی با رضایت شغلی در معلمان و کارکنان مدارس استثنایی | 1395/9/5 | - | ![]() |
۲۰۶ بار | |
۳ | اثربخشی برنامه آموزش بهنگام کمکی با راهبردهای تمرینی بر عملکرد خواندن کودکان نارساخوان | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۶۹ بار | |
۴ | مشکلات حرکتی کودکان با اختلال نارسایی توجه - بیشفعالی و راهبردهای درمانی | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۶۸ بار | |
۵ | پیش داوری های کلاسیک و مدرن در مورد افراد با کمتوانیذهنی | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۶۴ بار | |
۶ | تأثیر تمرینات ورزشی بر روی تواناییهای حرکتی و شناختی سه کودک دارای نشانگان داون | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۷۱ بار | |
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |