فهرست مقالات
| تعلیم و تربیت استثنائی، 1391، جلد ۴، شماره ۱۱۲ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | بررسی اثربخشی برنامه جرأتآموزی گروهی بر افزایش میزان مهارتهای اجتماعی دانشآموزان دبستانی با آسیبهای شنوایی در شهر بوکان | 1395/9/5 | - | ۲۳۶ بار | ||
| ۲ | بررسی مقایسهای امید به زندگی و خوشبینی در دانشآموزان ناشنوا و شنوا | 1395/9/5 | - | ۲۴۴ بار | ||
| ۳ | مقایسه هوش هیجانی در سه گروه نابینا، کمبینا و عادی | 1395/9/5 | - | ۲۰۵ بار | ||
| ۴ | نقش هنر درمانی در سازگاری تحصیلی، اجتماعی و هیجانی کودکان دارای اختلال یادگیری | 1395/9/5 | - | ۸۳۳ بار | ||
| ۵ | وظایف والدین کودکان دارای اختلال یادگیری | 1395/9/5 | - | ۱۷۷ بار | ||
| ۶ | تدریس همسال: راهبرد آموزش به دانشآموزان دارای نیازهای ویژه در نظام آموزش فراگیر | 1395/9/5 | - | ۲۰۸ بار | ||
| ۷ | مدیریت نوآوری در فن آوری اطلاعات و ارتباطات | 1395/9/5 | - | ۱۶۹ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||