فهرست مقالات
تعلیم و تربیت استثنائی، 1394، جلد ۵، شماره ۱۳۳ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | مقایسه کفایت اجتماعی دانشآموزان آسیبدیده شنوایی دارای مادران با و بدون استرس | 1395/9/5 | - | ![]() |
۲۰۸ بار | |
۲ | اثربخشی آموزش مهارت های حل مسئله بر راهبردهای مقابلهای در والدین کودکان کم توانذهنی | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۶۴ بار | |
۳ | کاربرد آموزش ارتباط کارکردی در حوزه ناتوانیهای رشدی | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۷۷ بار | |
۴ | اثربخشی غنیسازی ارتباط بر کاهش دلزدگی زناشویی والدین کودکان آسیبدیده بینایی | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۵۹ بار | |
۵ | رابطه راهبردهای مقابلهای و سلامت عمومی با شیوه ادراک والدین دارای فرزند آسیب دیده شنوایی | 1395/9/5 | - | ![]() |
۲۸۸ بار | |
۶ | رابطه ابعاد عزتنفس، آرزوها و انتظارات دانشآموزان با آسیب جسمی | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۸۲ بار | |
۷ | بررسی اثربخشی موسیقی ملایم در حین انجام فعالیتهای حرفهای بر بهبود عملکرد شغلی، خودکارآمدی و رفتار سازشی دختران کم توان ذهنی | 1395/9/5 | - | ![]() |
۲۲۱ بار | |
۸ | ناتوانی های یادگیری غیر کلامی: چگونگی تشخیص و کاهش اثرات آن | 1395/9/5 | - | ![]() |
۲۰۶ بار | |
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |