فهرست مقالات
| تعلیم و تربیت استثنائی، 1392، جلد ۷، شماره ۱۲۰ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | اثربخشی معلمان کلاس های عادی بر فرایند آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه و عوامل مؤثر بر آن | 1395/9/5 | - | ۲۰۳ بار | ||
| ۲ | بررسی میزان شیوعِ انواع زورگویی در مدارس راهنمایی شهرستان یزد از دیدگاه دبیران | 1395/9/5 | - | ۱۹۱ بار | ||
| ۳ | بررسی کاربرد تصویر در آموزش ویژه | 1395/9/5 | - | ۲۱۵ بار | ||
| ۴ | شناخت اجتماعی در کودکان و نوجوانان نشانگان داون | 1395/9/5 | - | ۲۰۶ بار | ||
| ۵ | روایی همزمان نسخه نوین هوش آزمای تهران- استانفورد - بینه و نسخه دوم مقیاس هوشی وکسلر کودکان در کودکان ناتوان یادگیری | 1395/9/5 | - | ۱۹۵ بار | ||
| ۶ | برنامه ی درسی مبتنی بر گردش علمی مجازی (VFT): توسعه ی فرصت های شغلی برای دانش آموزان با ناتوانی | 1395/9/5 | - | ۲۱۶ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||