این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


Journal of Teaching Language Skills، 1391، جلد ۲۹، شماره ۲
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ An Analysis of the Ideological Content of Internationally-Developed British and American ELT Textbooks 1395/9/4 - Get XML Data ۴۶ بار
۲ An Analysis of the Ideological Content of Internationally-Developed British and American ELT Textbooks 1396/9/15 - Get XML Data ۳۷ بار
۳ An Analysis of the Ideological Content of Internationally-Developed British and American ELT Textbooks 1397/2/17 - Get XML Data ۳۸ بار
۴ An Analysis of the Ideological Content of Internationally-Developed British and American ELT Textbooks 1397/9/19 - Get XML Data ۲۰ بار
۵ An Analysis of the Ideological Content of Internationally-Developed British and American ELT Textbooks 1398/3/6 - Get XML Data ۱۸ بار
۶ An Analysis of the Ideological Content of Internationally-Developed British and American ELT Textbooks 1398/5/9 - Get XML Data ۲۰ بار
۷ An Analysis of the Ideological Content of Internationally-Developed British and American ELT Textbooks 1400/12/19 - Get XML Data ۱۹ بار
۸ An Analysis of the Ideological Content of Internationally-Developed British and American ELT Textbooks 1402/10/13 - Get XML Data ۱۲ بار
۹ Research Article Introductions: Sub-disciplinary Variations in Applied Linguistics 1395/9/4 - Get XML Data ۴۸ بار
۱۰ Pygmalion in Conversation with Pierre Bourdieu:A Sociological Perspective 1395/9/4 - Get XML Data ۵۱ بار
۱۱ Iranian EFL Students’ Perceptions and Preferences for Teachers’ Written Feedback: Do Students’ ideas Reflect Teachers’ Practice? 1395/9/4 - Get XML Data ۵۱ بار
۱۲ Language and Identity in the Iranian Context: The Impact of Identity Aspects on EFL Learners' Achievement 1395/9/4 - Get XML Data ۴۵ بار
۱۳ The Acquisition of Definiteness Feature by Persian L۲ Learners of English 1395/9/4 - Get XML Data ۷۸ بار
۱۴ The Impact of Explicit Instruction of Metadiscourse Markers on EFL Learners' Writing Performance 1395/9/4 - Get XML Data ۴۲ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه