این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
دوشنبه 26 آبان 1404
فهرست مقالات
Journal of Teaching Language Skills
، 1391، جلد ۲۹، شماره ۳
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
Gender-based DIF across the Subject Area: A Study of the Iranian National University Entrance Exam
1395/9/4
-
۵۳ بار
۲
The Impact of L۱ Equivalents Versus Context on Vocabulary Recall of Pre-university EFL Students
1395/9/4
-
۴۹ بار
۳
The Introductory Essay: Richard Wright's Covert Challenging of Jim Crowism and Uncle Tomism
1395/9/4
-
۵۵ بار
۴
"What We Feel, and What Doth us Befall": A Study of Letter Motif in Macbeth
1395/9/4
-
۲۹۴ بار
۵
"What We Feel, and What Doth us Befall": A Study of Letter Motif in Macbeth
1396/1/21
-
۵۰ بار
۶
"What We Feel, and What Doth us Befall": A Study of Letter Motif in Macbeth
1396/9/15
-
۴۱ بار
۷
"What We Feel, and What Doth us Befall": A Study of Letter Motif in Macbeth
1397/2/17
-
۴۷ بار
۸
"What We Feel, and What Doth us Befall": A Study of Letter Motif in Macbeth
1397/9/19
-
۲۵ بار
۹
"What We Feel, and What Doth us Befall": A Study of Letter Motif in Macbeth
1398/3/6
-
۱۶ بار
۱۰
"What We Feel, and What Doth us Befall": A Study of Letter Motif in Macbeth
1398/5/9
-
۲۸ بار
۱۱
"What We Feel, and What Doth us Befall": A Study of Letter Motif in Macbeth
1400/12/19
-
۲۱ بار
۱۲
"What We Feel, and What Doth us Befall": A Study of Letter Motif in Macbeth
1402/10/13
-
۱۱ بار
۱۳
An Analysis of English and Persian Academic Written Discourses in Human Sciences: An Evolutionary Account
1395/9/4
-
۶۰ بار
۱۴
Motivational and Learning Effects of Computer-aided Procedures on Students' Reading Comprehension
1395/9/4
-
۴۳ بار
۱۵
The Role of Conceptualizable Agent in Overpassivization of English Unaccusatives in Iranian English Majors
1395/9/4
-
۴۹ بار
۱۶
Engaging Strategies in Adam Bede
1395/9/4
-
۳۶ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه