فهرست مقالات
| Journal of Teaching Language Skills، 1391، جلد ۳۰، شماره ۳ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | برقراری روابط گزارهای در ضمن خواندن داستانها | 1395/9/4 | - | ۳۳ بار | ||
| ۲ | تحلیل گونهایِ نامههای الکترونیکی دانشجویان زبان انگلیسی و فیزیک با هدف تقاضای چاپ مجدد | 1395/9/4 | - | ۶۵ بار | ||
| ۳ | قدرت سیاسی در کارکرد زبان: بررسی استفاده از عبارات احتیاطآمیز در مصاحبه های سیاسی | 1395/9/4 | - | ۵۳ بار | ||
| ۴ | متن ادبی و سیاست: بازخوانی پسااستعماری دو اثر کلاسیک از آثار ادبی بریتانیا | 1395/9/4 | - | ۵۴ بار | ||
| ۵ | تفاوت در دانش آموزشی معلمان آموزش زبان انگلیسی بر اساس مدرک تدریس آنان | 1395/9/4 | - | ۹۳ بار | ||
| ۶ | ارائه مدل راهبردهای گفتاری برای فراگیران زبان انگلیسی در ایران | 1395/9/4 | - | ۴۱ بار | ||
| ۷ | تاثیر ایدئولوژی جنسیتی مترجم بر ترجمه رمان بلندیهای بادگیر اثر امیلی برونته | 1395/9/4 | - | ۸۶ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||