فهرست مقالات
| Journal of Teaching Language Skills، 1391، جلد ۳۱، شماره ۳ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | راهکارهای نگارشی خاص رشته دانشجویان تحصیلات تکمیلی آموزش زبان انگلیسی | 1395/9/4 | - | ۳۷ بار | ||
| ۲ | تفاوت های بین فرهنگی و انتقال منظورشناختی در کنش گفتاری رد کردن در انگلیسی و فارسی | 1395/9/4 | - | ۴۵ بار | ||
| ۳ | اثر کارترجمه مشترک بر تولیدکنش گفتاری پوزش خواهی به زبان انگلیسی در زبان آموزان ایرانی | 1395/9/4 | - | ۴۲ بار | ||
| ۴ | بررسی تنوع زبان-منظور شناختی و منظور- جامعه شناختی در تولید کنشهای گفتاری فراگیران زبان دوم و انگلیسی زبانان | 1395/9/4 | - | ۴۵ بار | ||
| ۵ | الگوی تغییر زبان معلمان انگلیسی: مطالعهی اعتبار سنجی | 1395/9/4 | - | ۳۷ بار | ||
| ۶ | تأثیر ارائه مشارکتی و غیرمشارکتی بصورت انبوه و توزیع شده در درک و تولید هم نشین های واژگانی | 1395/9/4 | - | ۴۲ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||