فهرست مقالات
| Journal of Teaching Language Skills، 1392، جلد ۳۲، شماره ۴ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | تاثیر کمک معلم و دانش آموز به دانش آموز در خواندن و درک مطلب زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در گروه هایی نامتقارن و متقارن | 1395/9/4 | - | ۵۱ بار | ||
| ۲ | فراگیری عبارات موصولی انگلیسی توسط فراگیران بزرگسال فارسی زبان: نقش ضمایر تکرار | 1395/9/4 | - | ۳۷ بار | ||
| ۳ | عوامل موثر بر بی انگیزگی دانشجویان کارشناسی رشته های غیر زبانی در درس زبان انگلیسی عمومی در بافت ایران | 1395/9/4 | - | ۴۵ بار | ||
| ۴ | پردازش برخط بندهای وابسته موصولی انگلیسی توسط فراگیران فارسی زبان | 1395/9/4 | - | ۶۴ بار | ||
| ۵ | تاثیر برنامه ریزی انفرادی و گروهی بر روانی، پیچیدگی و صحت نگارش استدلالی در زبان دوم | 1395/9/4 | - | ۵۲ بار | ||
| ۶ | ارتباط خرد و کلان در نگارش علمی: بررسی چکیده های مقالات علمی | 1395/9/4 | - | ۵۵ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||