فهرست مقالات
| Journal of Teaching Language Skills، 1393، جلد ۳۳، شماره ۳ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | تاثیر موضوع و نوع فعالیت نوشتاری بر عملکرد آزمون شوندگان: بررسی فعالیتهای نوشتاری آیلس | 1395/9/4 | - | ۴۲ بار | ||
| ۲ | بررسی معیارهای نمره دهی تولیدات کنش های کلامی تحسین در میان معلمان غیر بومی زبان انگلیسی | 1395/9/4 | - | ۲۵۲ بار | ||
| ۳ | عبارت کلیدی چکیده ی مقالات زبانشناسی کاربردی | 1395/9/4 | - | ۴۵ بار | ||
| ۴ | ارتباط تعاملی از طریق زبان دوم در محیط های تقریبی گوناگون و توسعۀ توانش ارتباطی | 1395/9/4 | - | ۶۲ بار | ||
| ۵ | The Investigation of the Perspectives of Iranian EFL Domain Experts on Postmethod Pedagogy: A Delphi Technique | 1395/9/4 | - | ۳۰۰ بار | ||
| ۶ | بررسی رابطه هوش هیجانی معلمان زبان خارجی و مختصههای انگیزشی زبانآموزان | 1395/9/4 | - | ۵۲ بار | ||
| ۷ | بررسی صوت شناختی تلفظ واکه های انگلیسی توسط زبان آموزان فارسی زبان | 1395/9/4 | - | ۶۱ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||