فهرست مقالات
| Journal of Teaching Language Skills، 1393، جلد ۳۳، شماره ۴ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | پردازش دسته های واژگانی توسط فراگیران انگلیسی فارسیزبان | 1395/9/4 | - | ۲۱۳ بار | ||
| ۲ | هوش چندگانه , ارزیابی نمونه کارها مبتنی بر گفتگو ,افزایش مهارت های تفکر مرتبه بالاتر | 1395/9/4 | - | ۴۴ بار | ||
| ۳ | Role of social comparison orientation and tendencies in Iranian EFL learners academic achievement | 1395/9/4 | - | ۷۲ بار | ||
| ۴ | تاثیر آموزش فعالیت محورو سبک یادگیری تجربی روی مهارت شنیداری آکادمیک دانش آموزان دبیرستانی | 1395/9/4 | - | ۶۳ بار | ||
| ۵ | پژوهشی کیفی در مورد رفتار مستقل چهار فراگیر زبان انگلیسی در خارج از کلاس: فراخوانی برای توجه به رویکردهای شخصی | 1395/9/4 | - | ۴۷ بار | ||
| ۶ | Comparing confidence-based and conventional scoring methods: The case of an English grammar class | 1395/9/4 | - | ۶۶ بار | ||
| ۷ | ساختار راهبردهای یادگیری توانش منظورشناختی: بررسی راهبردهای ترجیحی زبان آموزان دارای توانایی منظورشناختی کم | 1395/9/4 | - | ۴۳ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||