فهرست مقالات
| Journal of Teaching Language Skills، 1394، جلد ۳۴، شماره ۱ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | تأثیر تمرین مهارت نوشتاری هدایت شده بر روی مهارت شفاهی و نگرش زبان آموزان انگلیسی سطح مقدماتی | 1395/9/4 | - | ۴۰ بار | ||
| ۲ | بررسی ساختارهای نحوی عنوان مقالات در رشته های زبانشناسی کاربردی، مهندسی عمران و دندانپزشکی | 1395/9/4 | - | ۴۹ بار | ||
| ۳ | نگرش نسبت به هنجارهای زبان انگلیسی در حلقهی درحال توسعه: طراحی و اعتبارسنجی یک مدل و پرسشنامه جدید | 1395/9/4 | - | ۴۸ بار | ||
| ۴ | فراگیری حرف تعریف (the) و ضمیر اشاره (that) در زبان انگلیسی | 1395/9/4 | - | ۵۸ بار | ||
| ۵ | افزایش آگاهی کاربردشناختی زبانآموزان نسبت به ساختارهای بین فرهنگی بلاغت در نگارش | 1395/9/4 | - | ۵۰ بار | ||
| ۶ | بازشناخت توانایی نگارش فراگیران انگلیسی با استفاده از خود ارزیابی و رویکرد ویژه سطح علمی | 1395/9/4 | - | ۶۷ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||