فهرست مقالات
| Journal of Teaching Language Skills، 1394، جلد ۳۴، شماره ۳ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | بررسی نقش سببی سازی در مجهول کردن مفرط افعال غیر سببی توسط دانشجویان ایرانی رشته زبان انگلیسی | 1395/9/4 | - | ۷۸ بار | ||
| ۲ | بررسی کمی نیاز های دانشجویان کارشناسی حقوق در دروس زبان تخصصی در ایران | 1395/9/4 | - | ۵۹ بار | ||
| ۳ | بررسی ارتباط بی انگیزگی با فرسودگی تحصیلی و موفقیت تحصیلی دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی | 1395/9/4 | - | ۵۱ بار | ||
| ۴ | ارزیابی تاثیر منظر زبان شناختی بر تدریس واژه های اقتصادی به زبان آموزان رشته اقتصاد در دوره های زبان انگلیسی با | 1395/9/4 | - | ۸۱ بار | ||
| ۵ | عناصر کلامی «بیان موضع نویسنده» و «توجه به خواننده» بکار رفته در بخش «راهنمای نویسندگان» مقالات علمی | 1395/9/4 | - | ۵۵ بار | ||
| ۶ | پرسش مدرسان و زبان آموزان: موردی از گفتمان کلاس زبان انگلیسی در ایران | 1395/9/4 | - | ۴۷ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||