فهرست مقالات
| Journal of Teaching Language Skills، 1395، جلد ۳۵، شماره ۱ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | تاثیر تعامل دوسویه همسطح و غیرهمسطح بر یادگیری کنشهای گفتاری درخواست و عذرخواهی | 1395/9/4 | - | ۴۹ بار | ||
| ۲ | بررسی استفاده از راهبرد نرم سازی کلام در بخش بحث مقالات زبانشناسی کاربردی با روشهای تحقیق مختلف | 1395/9/4 | - | ۵۲ بار | ||
| ۳ | تاثیر پیچیدگی در کنار کار ساده بر تولید نوشتاری یادگیرندگان زبان خارجی ایرانیان: پیچیدگی واژگانی | 1395/9/4 | - | ۴۸ بار | ||
| ۴ | توجه به کاربرد نادرست دستور زبان بصورت مستقل و خود مختار: آیا این صحت دستوری زبان فراگیران را بهبود میبخشد؟ | 1395/9/4 | - | ۴۸ بار | ||
| ۵ | تحلیل نوع متن و ترکیب آن در مقدمه کتابهای دانشگاهی در زبانشناسی کاربردی | 1395/9/4 | - | ۶۴ بار | ||
| ۶ | آیا پدیده جابجایی گروه اسمی سنگین و ترتیب سازه ها ایجاد مشکل پردازش برای فراگیران زبان انگلیسی می کند؟ | 1395/9/4 | - | ۴۶ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||