این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 15 آذر 1404
فهرست مقالات
Journal of English Language Teaching and Learning
، 1390، جلد ۳، شماره ۷
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
جلوگیری از اطاله کلام در متون علمی: کاربرد فراگفتمان کمیت در مقالات پژوهشی
1395/9/4
-
۲۶ بار
۲
آزمون زبان عمومی یا تخصصی برای رشته های پزشکی
1395/9/4
-
۳۳ بار
۳
کارکرد افتراقی بر اساس رشتۀ دانشگاهی در یک آزمون زبان انگلیسی
1395/9/4
-
۲۷ بار
۴
واقعی یا غیر واقعی؟ بررسی موردی نقش واقعی بودن مطالب در آموزش زبان انگلیسی در ایران
1395/9/4
-
۳۰ بار
۵
واقعی یا غیر واقعی؟ بررسی موردی نقش واقعی بودن مطالب در آموزش زبان انگلیسی در ایران
1396/9/2
-
۲۹ بار
۶
واقعی یا غیر واقعی؟ بررسی موردی نقش واقعی بودن مطالب در آموزش زبان انگلیسی در ایران
1397/2/17
-
۲۱ بار
۷
واقعی یا غیر واقعی؟ بررسی موردی نقش واقعی بودن مطالب در آموزش زبان انگلیسی در ایران
1397/9/19
-
۲۶ بار
۸
واقعی یا غیر واقعی؟ بررسی موردی نقش واقعی بودن مطالب در آموزش زبان انگلیسی در ایران
1398/3/6
-
۱۶ بار
۹
واقعی یا غیر واقعی؟ بررسی موردی نقش واقعی بودن مطالب در آموزش زبان انگلیسی در ایران
1398/5/9
-
۱۴ بار
۱۰
واقعی یا غیر واقعی؟ بررسی موردی نقش واقعی بودن مطالب در آموزش زبان انگلیسی در ایران
1400/12/19
-
۱۲ بار
۱۱
واقعی یا غیر واقعی؟ بررسی موردی نقش واقعی بودن مطالب در آموزش زبان انگلیسی در ایران
1402/9/17
-
۱۰ بار
۱۲
نظریۀ «میانجی» فیورستاین و تأثیر آن بر حس تأثیرگذاری معلمان زبان انگلیسی
1395/9/4
-
۳۵ بار
۱۳
نظریۀ «میانجی» فیورستاین و تأثیر آن بر حس تأثیرگذاری معلمان زبان انگلیسی
1396/9/2
-
۲۲ بار
۱۴
نظریۀ «میانجی» فیورستاین و تأثیر آن بر حس تأثیرگذاری معلمان زبان انگلیسی
1397/2/17
-
۳۳ بار
۱۵
نظریۀ «میانجی» فیورستاین و تأثیر آن بر حس تأثیرگذاری معلمان زبان انگلیسی
1397/9/19
-
۱۷ بار
۱۶
نظریۀ «میانجی» فیورستاین و تأثیر آن بر حس تأثیرگذاری معلمان زبان انگلیسی
1398/3/6
-
۱۲ بار
۱۷
نظریۀ «میانجی» فیورستاین و تأثیر آن بر حس تأثیرگذاری معلمان زبان انگلیسی
1398/5/9
-
۱۹ بار
۱۸
نظریۀ «میانجی» فیورستاین و تأثیر آن بر حس تأثیرگذاری معلمان زبان انگلیسی
1400/12/19
-
۱۳ بار
۱۹
نظریۀ «میانجی» فیورستاین و تأثیر آن بر حس تأثیرگذاری معلمان زبان انگلیسی
1402/9/17
-
۱۵ بار
۲۰
انتقال مهارتها و استفاده از مهارت در زبان دوم در نگارش: مقایسۀ دانشجویان دوزبانه و سهزبانه با تأکید بر تئوری تعامل
1395/9/4
-
۲۳ بار
۲۱
اضطراب ارتباط گفتاری و عوامل احساسی: اعتماد به نفس درونگرایی/برونگرایی
1395/9/4
-
۴۰ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه