فهرست مقالات
| Journal of English Language Teaching and Learning، 1392، جلد ۵، شماره ۱۲ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | مطالعه میزان اثر بخشی آموزش به روش «کلید واژه یادآور» در یادگیری و یادآوری واژگان | 1395/9/4 | - | ۳۶ بار | ||
| ۲ | بررسی تولید شفاهی و انواع آموزش در میان زبانآموزان ایرانی در محیط زبان خارجی | 1395/9/4 | - | ۳۶ بار | ||
| ۳ | بررسی فرضیه «بار درگیری منشعب از تمرین» در گوش کردن و درک مفاهیم | 1395/9/4 | - | ۳۶ بار | ||
| ۴ | بررسی اثر یاددهی و یادگیری زبان انگلیسی از طریق ارتباطات سیّار در میان فراگیران ایرانی | 1395/9/4 | - | ۳۳ بار | ||
| ۵ | دیدگاههای انتقادی بر معانی بلاغی مقابلهای: گزارشی از کتابهای آموزش خواندن زبان انگلیسی در ایران | 1395/9/4 | - | ۳۲ بار | ||
| ۶ | گفتگوکاوی پرسش معلمان در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی | 1395/9/4 | - | ۴۲ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||