فهرست مقالات
| Journal of English Language Teaching and Learning، 1393، جلد ۶، شماره ۱۳ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | تأثیر بازنویسی بر توانایی درک واجهای مشکلساز زبان انگلیسی توسط زبانآموزان مبتدی | 1395/9/4 | - | ۴۳ بار | ||
| ۲ | مشاهده و بازخورد مدرسان زبان عمومی و تخصصی: ارائه پیشنهاداتی جهت بهبود دروس زبان تخصصی | 1395/9/4 | - | ۴۳ بار | ||
| ۳ | نظریه آشوب / پیچیدگی و آموزش | 1395/9/4 | - | ۴۴ بار | ||
| ۴ | بررسی جملات مرکب در چکیده مقالات پژوهشی نویسندگان انگلیسی و غیرانگلیسی زبان رشته زبانشناسی کاربردی: درجه وابستگی، | 1395/9/4 | - | ۲۷ بار | ||
| ۵ | تاثیر محیط آموزشی بر باور معلمان زبان انگلیسی به کارآمدیشان در تدریس | 1395/9/4 | - | ۳۵ بار | ||
| ۶ | بررسی ارتباط آزمون کلوز حذفی ˛کلوز چندگزینهای و آزمون- C به عنوان معیارهایی از سنجش مهارت خواندن و درک مطلب | 1395/9/4 | - | ۲۷ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||