فهرست مقالات
| Journal of English Language Teaching and Learning، 1394، جلد ۷، شماره ۱۶ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | کارآمدی آموزشی تدریس برنامهریزی شده و برنامهریزی نشده تأکید بر صورت در کمک کردن به زبانآموزان ایرانی در استفاده | 1395/9/4 | - | ۲۴ بار | ||
| ۲ | بررسی نقشگرایانه و انتقادی گفتمان آموزشی دانشجویان و اساتید در محیط اینترنت | 1395/9/4 | - | ۳۰ بار | ||
| ۳ | آموزش لغت از طریق یادگیری تلفیقی و نرمافزارهای آموزشی در کلاسهای انگلیسی برای اهداف خاص | 1395/9/4 | - | ۳۳ بار | ||
| ۴ | بررسی تأثیر آموزش مهارتهای تفکر انتقادی بر استفاده از راهبردهای یادگیری زبان | 1395/9/4 | - | ۳۲ بار | ||
| ۵ | پژوهشی در سبکهای یادگیری متداول دانشآموزان دبیرستانی در فراگیری زبان انگلیسی: تفاوت میان "زبانآموزان موفق" | 1395/9/4 | - | ۳۴ بار | ||
| ۶ | The Effects of Direct Corrective Feedback and Metalinguistic Explanation on EFL Learners’ Implicit and Explicit Knowledge of English Definite and Indefinite Articles | 1395/9/4 | - | ۳۲ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||