فهرست مقالات
| Journal of English Language Teaching and Learning، 1395، جلد ۸، شماره ۱۷ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | بررسی تاثیر فعالیتهای نوشتاری مشترک بر کیفیت نوشتار فردی: مقایسه مقابله ای دانشجویان ایرانی و مالزیایی | 1395/9/4 | - | ۳۰ بار | ||
| ۲ | تأثیر متغیرهای عاطفی بر روی پیچیدگی، درستی و روانی گفتار زبان آموزان انگلیسی: بررسی تاثیر تکرار فعالیت | 1395/9/4 | - | ۳۳ بار | ||
| ۳ | ایجاد مقیاس نمره دهی تحلیلی جهت ارزشیابی نگارش توصیفی زبان آموزان | 1395/9/4 | - | ۳۷ بار | ||
| ۴ | حرکت به سمت آموزش مستقل: جستجوی الگوهای یادگیری مستقل در میان زبان آموزان ایرانی | 1395/9/4 | - | ۳۸ بار | ||
| ۵ | بررسی اهداف یادگیری در کتب زبان عمومی تالیف شده توسط نویسندگان انگلیسی زبان و فارسی زبان با کمک چارچوب اصلاح شدهی بلوم | 1395/9/4 | - | ۳۴ بار | ||
| ۶ | تأثیر برنامه آموزشی کارشناسی ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه بر کارآمدی دانشجویان | 1395/9/4 | - | ۴۱ بار | ||
| ۷ | به کارگیری عناصر برنامه ی درسی برای ارزیابی یک واحد درسی | 1395/9/4 | - | ۳۱ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||