فهرست مقالات
راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، 1391، جلد ۵، شماره ۱ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | طراحی الگوی برنامهریزی درسی با رویکرد کاهش تهدیدات نرم | 1395/8/29 | - | ![]() |
۱۵ بار | |
۲ | تاثیر اضطراب معلمان بر کیفیت تدریس | 1395/8/29 | - | ![]() |
۱۶ بار | |
۳ | موانع بهکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیند یادگیری/یاددهی | 1395/8/29 | - | ![]() |
۱۳ بار | |
۴ | اساتید مشاور از نظر دانشجویان علوم پزشکی | 1395/8/29 | - | ![]() |
۱۸ بار | |
۵ | تاثیر یادگیری مشارکتی بر رشد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان | 1395/8/29 | - | ![]() |
۱۷ بار | |
۶ | وضعیت آزمون جامع پیشکارورزی دانشجویان پزشکی و عوامل مرتبط با آن | 1395/8/29 | - | ![]() |
۱۵ بار | |
۷ | اثربخشی برنامه دانشافزایی تخصصی مادران بر خلاقیت کودکان تیزهوش | 1395/8/29 | - | ![]() |
۱۷ بار | |
۸ | مدل تلفیقی "کارت امتیازی متوازن" و "تعالی بهمنظور بهبود عملکرد"؛ مطالعه موردی | 1395/8/29 | - | ![]() |
۲۳ بار | |
۹ | برنامهریزی آموزشی سامانههای تولید محتوی در آموزش الکترونیکی | 1395/8/29 | - | ![]() |
۲۱ بار | |
۱۰ | یادگیری ترکیبی؛ رویکردی نوین در توسعه آموزش و فرآیند یاددهی/یادگیری | 1395/8/29 | - | ![]() |
۱۸ بار | |
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |