فهرست مقالات
| نوآوری های آموزشی، 1404، جلد ۲۴، شماره ۲ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | شناسایی ابعاد و مؤلفههای اثرگذار پرورش خلاقیت و نوآوری دانشآموزان دختر دورۀ دوم متوسطۀ نظری شهر تهران | 1404/7/7 | - | ۱ بار | ||
| ۲ | ارائۀ الگوی پویایی مدرسه در مدارس دورۀ متوسطۀ اول و دوم | 1404/7/7 | - | ۲ بار | ||
| ۳ | بررسی کتابهای علوم تجربی دورۀ دبستان از منظر مؤلفههای سواد سلامت روان | 1404/7/7 | - | ۲ بار | ||
| ۴ | چالشهای آموزش عشایری خوزستان: شناسایی، دستهبندی و تدوین الگویی برای مدیریت آنها | 1404/7/7 | - | ۲ بار | ||
| ۵ | ارائۀ مدل مدیریت مدارس یادگیرنده در مدارس دولتی شهر تهران | 1404/7/7 | - | ۱ بار | ||
| ۶ | بررسی تطبیقی اهداف، محتوا و روش تدریس درس علومتجربی دوره دبستان ایران با چند کشور جهان | 1404/7/7 | - | ۳ بار | ||
| ۷ | بررسی نقاط قوت و ضعف مدارس سمپاد از دیدگاه فارغالتحصیلان: مطالعۀ دادهبنیاد | 1404/7/7 | - | ۲ بار | ||
| ۸ | توسعۀ رهبری آموزشی نوکیش در مدارس جهان امروز و ارائۀ الگو | 1404/7/7 | - | ۲ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||