این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 17 آبان 1404
فهرست مقالات
مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی
، 1403، جلد ۱۲، شماره ۱
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
الگوی ساختاری-تفسیری توسعه ورزش دانشجویی از طریق رسانهها
1404/6/8
-
۲ بار
۲
تأثیر سواد رسانهای بر خودکنترلی هواداران فوتبال در فضای مجازی با نقش میانجی سرمایه فرهنگی
1404/6/8
-
۵ بار
۳
بررسی نقش روابط عمومی در ضد بازاریابی داروهای دوپینگ با میانجیگری شبکههای اختصاصی، تفسیر عمومی و شواهد عینی
1404/6/8
-
۴ بار
۴
تاثیر عضویت در شبکههای مجازی ورزشی بر انگیزه مشارکت ورزشی جوانان با میانجیگری فرهنگپذیری ورزش
1404/6/8
-
۴ بار
۵
طراحی مدل فرآیندی مدیریت عملکرد رسانه ای فدراسیون ورزش دانشآموزی ایران
1404/6/8
-
۴ بار
۶
چالشهای پیش روی مؤلفین و محققین در چاپ کتب ورزشی در ایران
1404/6/8
-
۳ بار
۷
شبیهسازی تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر جذب گردشگران ورزشی استان اردبیل
1404/6/8
-
۴ بار
۸
چارچوب مفهومی کاربرد فناوری نوین در رسانهها (مطالعه موردی هوش مصنوعی در مطبوعات ورزشی)
1404/6/8
-
۴ بار
۹
سناریوپردازی آینده رسانههای ورزشی کشور
1404/6/8
-
۳ بار
۱۰
شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقاء حمایتهای رسانه از برنامههای مدیریت استعداد کاراته در کشور
1404/6/8
-
۳ بار
۱۱
تأثیر مشاهده پستهای اینستاگرامی با محتوای فواید عاطفی و جسمانی ورزش بر قصد ورزش، رضایت عاطفی و یادآوری
1404/6/8
-
۳ بار
۱۲
بررسی نقش میانجیگری بازاریابی چابک بر رابطه بین مزیت نسبی و مزیت رقابتی و پذیرش بازاریابی دیجیتال محصولات ورزشی
1404/6/8
-
۳ بار
۱۳
طراحی مدل نقش رسانهها در بازاریابی چریکی محصولات (کالا و خدمات) ورزشی
1404/6/8
-
۴ بار
۱۴
مقایسه تمایل به خرید برندهای ورزشی داخلی و خارجی مشتریان نسل Z با تأکید بر اینفلوئنسرهای رسانههای اجتماعی
1404/6/8
-
۳ بار
۱۵
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه استارتاپهای ورزشی
1404/6/8
-
۳ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه