این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی، 1403، جلد ۱۲، شماره ۱
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ الگوی ساختاری-تفسیری توسعه ورزش دانشجویی از طریق رسانه‌ها 1404/6/8 - Get XML Data ۲ بار
۲ تأثیر سواد رسانه‌ای بر خودکنترلی هواداران فوتبال در فضای مجازی با نقش میانجی سرمایه فرهنگی 1404/6/8 - Get XML Data ۵ بار
۳ بررسی نقش روابط عمومی در ضد بازاریابی داروهای دوپینگ با میانجیگری شبکه‌های اختصاصی، تفسیر عمومی و شواهد عینی 1404/6/8 - Get XML Data ۴ بار
۴ تاثیر عضویت در شبکه‌های مجازی ورزشی بر انگیزه مشارکت ورزشی جوانان با میانجی‌گری فرهنگ‌پذیری ورزش 1404/6/8 - Get XML Data ۴ بار
۵ طراحی مدل فرآیندی مدیریت عملکرد رسانه ای فدراسیون ورزش دانش‌آموزی ایران 1404/6/8 - Get XML Data ۴ بار
۶ چالش‌های پیش روی مؤلفین و محققین در چاپ کتب ورزشی در ایران 1404/6/8 - Get XML Data ۳ بار
۷ شبیه‌سازی تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر جذب گردشگران ورزشی استان اردبیل 1404/6/8 - Get XML Data ۴ بار
۸ چارچوب مفهومی کاربرد فناوری نوین در رسانه‌ها (مطالعه موردی هوش مصنوعی در مطبوعات ورزشی) 1404/6/8 - Get XML Data ۴ بار
۹ سناریوپردازی آینده رسانه‌های ورزشی کشور 1404/6/8 - Get XML Data ۳ بار
۱۰ شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقاء حمایت‌های رسانه از برنامه‌های مدیریت استعداد کاراته در کشور 1404/6/8 - Get XML Data ۳ بار
۱۱ تأثیر مشاهده پست‌های اینستاگرامی با محتوای فواید عاطفی و جسمانی ورزش بر قصد ورزش، رضایت عاطفی و یادآوری 1404/6/8 - Get XML Data ۳ بار
۱۲ بررسی نقش میانجی‌گری بازاریابی چابک بر رابطه بین مزیت نسبی و مزیت رقابتی و پذیرش بازاریابی دیجیتال محصولات ورزشی 1404/6/8 - Get XML Data ۳ بار
۱۳ طراحی مدل نقش رسانه‌ها در بازاریابی چریکی محصولات (کالا و خدمات) ورزشی 1404/6/8 - Get XML Data ۴ بار
۱۴ مقایسه تمایل به خرید برندهای ورزشی داخلی و خارجی مشتریان نسل Z با تأکید بر اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی 1404/6/8 - Get XML Data ۳ بار
۱۵ نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه استارتاپ‌های ورزشی 1404/6/8 - Get XML Data ۳ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه