|
تعلیم و تربیت استثنائی، جلد ۵، شماره ۱۴۲، صفحات ۵-۷
|
|
|
عنوان فارسی |
کاردرمانگران، عضو کلیدی در تیم آموزشی مدارس استثنایی |
|
چکیده فارسی مقاله |
کاردرمانگران در تیم آموزشی مدارس از نقش کلیدی برخوردارند. طیف وسیع خدمات آنها برای کودکان با مشکلات خاص، محدود به مداخلات در بدو تولد و ورود به مدرسه و تحصیل نمی گردد و تا حضور فعال در جامعه، احراز شغل و داشتن نقش خانوادگی ادامه مییابد(1). لذا مداخله ها در مدرسه به عنوان حلقه اتصال توانبخشی اولیه کودک به حضور موفق در جامعه بسیار حائز اهمیت است. |
|
کلیدواژههای فارسی مقاله |
کاردرمانی |
|
عنوان انگلیسی |
the key role of occupational therapy education team in school |
|
چکیده انگلیسی مقاله |
# |
|
کلیدواژههای انگلیسی مقاله |
occupational therapy |
|
نویسندگان مقاله |
ملاحت اکبر فهیمی | malahat akbarfahimi دانشگاه علوم توان بخشی
|
|
نشانی اینترنتی |
http://exceptionaleducation.ir/browse.php?a_code=A-10-710-2&slc_lang=fa&sid=fa |
فایل مقاله |
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/727/article-727-323160.pdf |
کد مقاله (doi) |
|
زبان مقاله منتشر شده |
fa |
موضوعات مقاله منتشر شده |
کاردرمانی |
نوع مقاله منتشر شده |
کاربردی |
|
|
برگشت به:
صفحه اول پایگاه |
نسخه مرتبط |
نشریه مرتبط |
فهرست نشریات
|