این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
سه شنبه 1 مهر 1404
بررسی های بازرگانی
، جلد ۱۹، شماره ۱۱۰، صفحات ۱۰۷-۱۲۰
عنوان فارسی
ارزیابی تأثیر بازاریابی دیجیتال بر رشد مشارکت، اعتماد و ارزش مصرف کننده
چکیده فارسی مقاله
در این مقاله به
دنبال نقش بازاریابی محتوای دیجیتال در رشد مشارکت، اعتماد و ارزش مصرف
کننده در شعب بانک شهر استان تهران هستیم. روش کلی این مقاله، توصیفی - تحلیلی است. ابزار مورد استفاده در این مقاله پرسشنامه است که به
صورت محقق ساخته تدوین شده و میزان پایایی و روایی متغیرها در آن مورد تأیید قرار گرفته است. که در آن متغیر
های بازاریابی دیجیتال، مشارکت مصرف کننده، ارزش مصرف
کننده و اعتماد مصرف
کننده به ترتیب با ضریب آلفای کرونباخ 0.92، 0.85، 0.74، 0.91 مورد تأیید قرار گرفته
اند. جامعه و نمونه آماری در این مقاله شامل مدیران و خبرگان از جمله اساتید دانشگاهی و مدیران با تجربه بالا در شعب بانک شهر استان تهران است که تعداد آن
ها با استفاده از فرمول کوکران 125 نفر انتخاب شده است. همچنین نتایج فرضیه
ها مبتنی بر تأثیر بازاریابی دیجیتال بر دو متغیر مشارکت مصرف
کننده و ارزش مصرف
کننده دارای تأثیر معنی
داری قابل قبولی نبوده است (
p<0.05
) اما در رابطه با نقش بازاریابی دیجیتال بر اعتماد مصرف
کننده این میزان قابل قبول است(
p>0.05
).
کلیدواژههای فارسی مقاله
بازاریابی محتوای دیجیتال / مشارکت / اعتماد / ارزش مصرفکننده / بانک شهر،
عنوان انگلیسی
Growing Bank Shahr's Participation, Trust and Consumer Value in the Context of Digital Content Marketing
چکیده انگلیسی مقاله
In this article, we are looking for the role of digital content marketing in the growth of participation, trust and consumer value in the branches of Bank Shahr in Tehran province. The general method of this article is descriptive-analytical. The tool used in this article is a questionnaire that has been developed as a researcher and the reliability and validity of the variables have been confirmed. In which the variables of digital marketing, consumer participation, consumer value and consumer trust were approved with Cronbach's alpha coefficient of 0.92, 0.85, 0.74, 0.91, respectively. The population and statistical sample in this article includes managers and experts, including university professors and highly experienced managers in the branches of Bank Shahr in Tehran province, whose number has been selected using Cochran's formula of 125 people. Also, the results of hypotheses based on marketing effect. Digital has not had a significant effect on the two variables of consumer participation and consumer value (p <0.05), but in relation to the role of digital marketing on consumer trust, this rate is acceptable (p> 0.05).
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
بازاریابی محتوای دیجیتال / مشارکت / اعتماد / ارزش مصرفکننده / بانک شهر
نویسندگان مقاله
فریده اکرمی |
دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی ( گرایش بازاریابی) ،دانشگاه آزاد اسلامی ،واحد زنجان ،ایران
فیروزه حاجی علی اکبری |
استادیار گروه مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی،واحد زنجان ،ایران و نویسنده مسئول
نشانی اینترنتی
https://barresybazargani.itsr.ir/article_247055_00f12dc5506f631bdb3077d086967275.pdf
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات