این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
بررسی های بازرگانی، جلد ۱۹، شماره ۱۱۰، صفحات ۱۰۷-۱۲۰

عنوان فارسی ارزیابی تأثیر بازاریابی دیجیتال بر رشد مشارکت، اعتماد و ارزش مصرف کننده
چکیده فارسی مقاله در این مقاله بهدنبال نقش بازاریابی محتوای دیجیتال در رشد مشارکت، اعتماد و ارزش مصرفکننده در شعب بانک شهر استان تهران هستیم. روش کلی این مقاله، توصیفی - تحلیلی است. ابزار مورد استفاده در این مقاله پرسشنامه است که بهصورت محقق ساخته تدوین شده و میزان پایایی و روایی متغیرها در آن مورد تأیید قرار گرفته است. که در آن متغیرهای بازاریابی دیجیتال، مشارکت مصرف کننده، ارزش مصرفکننده و اعتماد مصرفکننده به ترتیب با ضریب آلفای کرونباخ 0.92، 0.85، 0.74، 0.91 مورد تأیید قرار گرفتهاند. جامعه و نمونه آماری در این مقاله شامل مدیران و خبرگان از جمله اساتید دانشگاهی و مدیران با تجربه بالا در شعب بانک شهر استان تهران است که تعداد آنها با استفاده از فرمول کوکران 125 نفر انتخاب شده است. همچنین نتایج فرضیهها مبتنی بر تأثیر بازاریابی دیجیتال بر دو متغیر مشارکت مصرفکننده و ارزش مصرفکننده دارای تأثیر معنیداری قابل قبولی نبوده است (p<0.05) اما در رابطه با نقش بازاریابی دیجیتال بر اعتماد مصرفکننده این میزان قابل قبول است(p>0.05).
کلیدواژه‌های فارسی مقاله بازاریابی محتوای دیجیتال / مشارکت / اعتماد / ارزش مصرفکننده / بانک شهر،

عنوان انگلیسی Growing Bank Shahr's Participation, Trust and Consumer Value in the Context of Digital Content Marketing
چکیده انگلیسی مقاله In this article, we are looking for the role of digital content marketing in the growth of participation, trust and consumer value in the branches of Bank Shahr in Tehran province. The general method of this article is descriptive-analytical. The tool used in this article is a questionnaire that has been developed as a researcher and the reliability and validity of the variables have been confirmed. In which the variables of digital marketing, consumer participation, consumer value and consumer trust were approved with Cronbach's alpha coefficient of 0.92, 0.85, 0.74, 0.91, respectively. The population and statistical sample in this article includes managers and experts, including university professors and highly experienced managers in the branches of Bank Shahr in Tehran province, whose number has been selected using Cochran's formula of 125 people. Also, the results of hypotheses based on marketing effect. Digital has not had a significant effect on the two variables of consumer participation and consumer value (p <0.05), but in relation to the role of digital marketing on consumer trust, this rate is acceptable (p> 0.05).
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله بازاریابی محتوای دیجیتال / مشارکت / اعتماد / ارزش مصرفکننده / بانک شهر

نویسندگان مقاله فریده اکرمی |
دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی ( گرایش بازاریابی) ،دانشگاه آزاد اسلامی ،واحد زنجان ،ایران

فیروزه حاجی علی اکبری |
استادیار گروه مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی،واحد زنجان ،ایران و نویسنده مسئول


نشانی اینترنتی https://barresybazargani.itsr.ir/article_247055_00f12dc5506f631bdb3077d086967275.pdf
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات