این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، جلد ۲۰، شماره ۲، صفحات ۲۲۷-۲۳۴

عنوان فارسی پرسش در گروه‌های کوچک آموزشی
چکیده فارسی مقاله چکیده گروه‌های کوچکی که برای یادگیری تشکیل می‌گردند، به طور متوسط دارای ده نفر عضو می‌باشند. اگر جلسات این گروه‌ها در مکان مناسبی برگزار گردیده و همه اعضاء نقش‌های خود را به خوبی ایفاء نمایند، گروه به اهداف خارق العاده آموزشی خود دست خواهد یافت. یکی از مهم‌ترین مواردی که کمک می‌نماید تا تمامی اعضاء گروه نقش خود را به درستی ایفاء نمایند، پرسش سؤالات اساسی و مرتبط می‌باشد. بنابراین، هدف از نگارش مقاله حاضر، تشریح جوانب مختلف طرح سؤال در آموزش گروه‌های کوچک می‌باشد. واژه‌های کلیدی: گروه کوچک، یاددهی- یادگیری، پرسش
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی Questioning in Small Teaching Groups
چکیده انگلیسی مقاله   Received:10/10/20       Sent for Revision: 09/01/21     Received Revised Manuscript:24/01/21 Accepted: 30/01/21     Small groups which are formed for learning purposes on average have 10 participants. If the environment of conducting such sessions is suitable and all members of the group perform their legitimate roles the groups reach to their extraordinary educational outcomes. One of the most important ways which helps members of the group to perform their legitimate roles is asking essential and relevant questions. Therefore, the aim of the present article is to explain the diverse aspects of questioning in small teaching groups.   Key words: Small group, Teaching-learning, Question   How to cite this article: Rezaeian M. Questioning in Small Teaching Groups. J Rafsanjan Univ Med Sci 2021; 20 (2): 227-34.. [Farsi]
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله Small group, Teaching-learning, Question

نویسندگان مقاله محسن رضائیان | M. Rezaeian
دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان


نشانی اینترنتی http://journal.rums.ac.ir/browse.php?a_code=A-10-280-96&slc_lang=other&sid=1
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده other
موضوعات مقاله منتشر شده آمار و اپیدمیولوژی
نوع مقاله منتشر شده پژوهشی
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات