این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
پژوهش های مدیریت در ایران، جلد ۱۵، شماره ۲، صفحات ۱۵۱-۱۸۰

عنوان فارسی به کارگیری ‌QFD‌ فازی در مدیریت استراتژیک عرضه ‌محصول‎:‎مطالعه موردی در شرکت پارس الکتریک
چکیده فارسی مقاله جهان امروز به سرعت در حال تغییر بوده و ارتباطات روز به روز در حال گسترش است؛ دسترسی ‌به اطلاعات آسان تر می شود ؛ رقابت برای فروش محصول جدی تر می شود و دیگر نمی توان کالایی را ‌به مشتری تحمیل کرد.‌‎ ‎به نظر می آید که موفق ترین تولیدکنندگان، یک اصل مهم را سرلوحه کار خود ‌قرار داده اند ؛ یک اصل ساده و در عین حال مشکل، یعنی "مدیریت خدمات مشتری".‌ ادبیات مدیریت زنجیره تأمین و لجستیک بیان می کند که این اصل به هدفی استراتژیک برای ‌شرکت ها تبدیل شده است وشرکت ها دریافته اند که با گسترش عملکردهای لجستیکی خود، ‌رضایت مندی مشتریان و به تبع آن سهم بازار خود را افزایش می دهند.‌ این مقاله مبتنی بر رویکردQFD‌ (گسترش عملکرد کیفیت) است و چگونگی استفاده از خانه کیفیت ‌‎(HOQ)‎‌ ‌برای بهبود کارا و مؤثر فرایندهای خدمات لجستیک و در نتیجه رضایت مشتریان را نشان می دهد. هم چنین با ‌توجه کیفی بودن عوامل از منطق فازی استفاده شده است . این متدولوژی در شرکت پارس الکتریک برای ‌تعیین فعالیت های راهبردی در مدیریت استراتژیک محصول رادیو پخش به کار گرفته شده است.‌‎ ‎
کلیدواژه‌های فارسی مقاله منطق فازی،کلید واژه ها&،amp lrm، &،amp lrm، خدمات لجستیک،مدیریت خدمات مشتری،گسترش عملکرد کیفی &،amp rlm، &،amp lrm، (QFD)&،amp lrm، ،&،amp rlm، خانه کیفیت .&،amp rlm،

عنوان انگلیسی Strategic Management of Logistics Services with ‎a Fuzzy QFD Methodology” “A Case Study in ‎Pars Electric Company”‎
چکیده انگلیسی مقاله Today world is changing rapidly. Communications are prevailing every day, ‎information access becomes easier and competition for selling goods gets ‎more sever. One can no more impose the customer to buying a good. It ‎seems that the most successful manufacturers emphasize on an important ‎principle; a simple and at the same time, difficult principle, namely ‎‎“customer service management”. Supply chain management and logistics ‎literature indicates that this principle has changed into a strategic goal for ‎organizations. Companies have found out that with, more customers’ ‎satisfaction and more market share can be obtained by enrichment of their ‎logistics performance. ‎ The methodology used in this research is based on quality function ‎deployment (QFD) approach. It shows that the application of house of ‎quality (HOQ) method improves the efficiency and effectiveness of logistics ‎services and therefore leads to customers’ satisfaction. Also, in order to ‎avoid subjective judgment weak points, fuzzy logic has been used. This ‎methodology has been performed in “Pars Electric Company” for ‎determining strategic activities in the strategic management of car radio. ‎
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله منطق فازی,کلید واژه ها&,amp lrm, &,amp lrm, خدمات لجستیک,مدیریت خدمات مشتری,گسترش عملکرد کیفی &,amp rlm, &,amp lrm, (QFD)&,amp lrm, ,&,amp rlm, خانه کیفیت .&,amp rlm

نویسندگان مقاله هایده متقی |
استادیار گروه مدیریت، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه شهید بهشتی
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه شهید بهشتی (Shahid beheshti university)

حسین صفری |
استادیار گروه مدیریت، دانشکده مدیریت، دانشگاه تهران
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه تهران (Tehran university)

کرامت اله دهقانی |
کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه شهید بهشتی
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه شهید بهشتی (Shahid beheshti university)


نشانی اینترنتی http://mri.modares.ac.ir/article_2535_607ff3b02bb97ddc2a6976bd0a576697.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1421/article-1421-245268.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده en
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات