تعلیم و تربیت استثنائی، جلد ۵، شماره ۱۰۵، صفحات ۰-۰

عنوان فارسی بررسی وضعیت درک خواندن در دانش آموزان ناشنوا (۵۴تا ۵۹-۷-۱۰۵-۱۳۸۹)
چکیده فارسی مقاله در رویکردهای مختلف زبانی، خواندن یک مهارت محسوب می شود. مهارت های زبانی (گوش کردن، سخن گفتن، خواندن و نوشتن) با هم ارتباط کامل دارند. بنابراین، چنانچه کودکان مهارتهای گوش دادن و سخن گفتن را فعالانه انجام دهند، مهارتهای خواندن و نوشتن را به آسانی خواهند آموخت. یکی از حیطه‌هایی که در کودکان ناشنوا به طور قابل ملاحظه‌ای دچار مشکل می‌شود، خواندن و نوشتن است.از این رو، مطالعه خواندن در کودکان دارای آسیب شنوایی معمولا مورد توجه متخصصان مربوط به این حیطه است. در این مقاله مطالعات انجام شده در زمینه درک خواندن ناشنوایان مورد بررسی قرار گرفته است.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی Not Available27
چکیده انگلیسی مقاله Not Available  
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله Not Available

نویسندگان مقاله فاطمه نیک خو | . .



نشانی اینترنتی http://exceptionaleducation.ir/browse.php?a_code=A-10-1570-60&slc_lang=fa&sid=1
فایل مقاله دریافت فایل مقاله
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده آسیب دیده شنوایی
نوع مقاله منتشر شده مروری
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات