تعلیم و تربیت استثنائی، جلد ۵، شماره ۱۰۵، صفحات ۰-۰

عنوان فارسی مهارت های صرفی و معنا شناختی در افراد آسیب دیده شنوایی (۳۹تا ۴۶-۵-۱۰۵-۱۳۸۹)
چکیده فارسی مقاله آسیب شنوایی مستقیم یا غیر مستقیم باعث تأخیر در رشد و تکامل زبان می شود و بیشترین تأثیر را بر تولید و درک زبان یعنی بر جنبه های مختلف صرف و نحو و نیز جنبه های معناشناختی و کاربردشناختی زبان چه در حوزه گفتار و چه در حوزه نوشتار دارد. در این مقاله اختلال در مهارت های زبانی افراد آسیب دیده شنوایی در حوزه معناشناسی و صرف مورد توجه قرار گرفته است.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی Not Available25
چکیده انگلیسی مقاله Not Available  
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله Not Available

نویسندگان مقاله لیلا فیاضی بارجینی | . .



نشانی اینترنتی http://exceptionaleducation.ir/browse.php?a_code=A-10-1570-58&slc_lang=fa&sid=1
فایل مقاله دریافت فایل مقاله
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده آسیب دیده شنوایی
نوع مقاله منتشر شده مروری
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات