|
تعلیم و تربیت استثنائی، جلد ۵، شماره ۱۰۵، صفحات ۰-۰
|
|
|
عنوان فارسی |
مهارت های صرفی و معنا شناختی در افراد آسیب دیده شنوایی (۳۹تا ۴۶-۵-۱۰۵-۱۳۸۹) |
|
چکیده فارسی مقاله |
آسیب شنوایی مستقیم یا غیر مستقیم باعث تأخیر در رشد و تکامل زبان می شود و بیشترین تأثیر را بر تولید و درک زبان یعنی بر جنبه های مختلف صرف و نحو و نیز جنبه های معناشناختی و کاربردشناختی زبان چه در حوزه گفتار و چه در حوزه نوشتار دارد. در این مقاله اختلال در مهارت های زبانی افراد آسیب دیده شنوایی در حوزه معناشناسی و صرف مورد توجه قرار گرفته است. |
|
کلیدواژههای فارسی مقاله |
|
|
عنوان انگلیسی |
Not Available25 |
|
چکیده انگلیسی مقاله |
Not Available |
|
کلیدواژههای انگلیسی مقاله |
Not Available |
|
نویسندگان مقاله |
لیلا فیاضی بارجینی | . .
|
|
نشانی اینترنتی |
http://exceptionaleducation.ir/browse.php?a_code=A-10-1570-58&slc_lang=fa&sid=1 |
فایل مقاله |
دریافت فایل مقاله |
کد مقاله (doi) |
|
زبان مقاله منتشر شده |
fa |
موضوعات مقاله منتشر شده |
آسیب دیده شنوایی |
نوع مقاله منتشر شده |
مروری |
|
|
برگشت به:
صفحه اول پایگاه |
نسخه مرتبط |
نشریه مرتبط |
فهرست نشریات
|