این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
سه شنبه 15 مهر 1404
فرهنگ در دانشگاه اسلامی
، جلد ۴، شماره ۱۳، صفحات ۵۳۹-۵۵۸
عنوان فارسی
اخلاق، یازدهمین کلمۀ کلیدی بازاریابی چریکی در رقابتهای دانشگاهی
چکیده فارسی مقاله
هدف: اخلاق و توجه به اهمیت آن یکی از مهمترین شاخصهای نظریههای عصر پستمدرنیسم است که همواره توجه نویسندگان و نظریهپردازان زیادی را به خود جلب کرده است. هدف از این مطالعه، تأکید بر اهمیت توجه به اخلاق در رقابتهای میاندانشگاهی است که تأکید بیشتری بر خلاقیت دارند. روش: در این تحقیق از روش فراتحلیل استفاده شده است. یافتهها: با بررسی و گردآوری مطالعات صورت گرفته در زمینۀ بازاریابی چریکی و مقایسۀ مفهومی آنها با نتایج قابل مشاهده از این نوع بازاریابی، جای خالی توجه به اخلاق در بنگاههای آموزشی و فرهنگی به ویژه دانشگاهها به وضوح حس شده است. نتیجهگیری: نتایج این مطالعه نشان میدهد که عدم توجه به اخلاق و اخلاقمداری، نتایج سوئی را برای دانشگاهها به همراه خواهد داشت
کلیدواژههای فارسی مقاله
اخلاق، بازاریابی چریکی، بازاریابی سنتی، بازاریابی مدرن،
عنوان انگلیسی
Ethics, the 11 Th. Key Word of Guerrilla Marketing in Academic Competitions
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
بهنام بردبار |
دانشجوی دکترای تخصصی مدیریت بازرگانی، مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه تهران (Tehran university)
طهمورث حسنقلی پور |
دانشیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه تهران (Tehran university)
نشانی اینترنتی
http://ciu.nahad.ir/article_81_b4272e8b0a5cc4bd73b25770869fadb2.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1003/article-1003-202730.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات