|
فرآیند مدیریت و توسعه، جلد ۷، شماره ۳، صفحات ۷۱-۸۲
|
|
|
عنوان فارسی |
درهای باز و بسته در ارتباطات |
|
چکیده فارسی مقاله |
یکی از مسائل مهمی که امروزه در علم مدیریت مطرح است، برقراری ارتباط خوب با کارکنان میباشد. این موضوع از دیدگاهها و جهات مختلف و توسط صاحبنظران زیادی موردی بحث و کندو کاو قرار گرفته است. با نگاهی اجمالی بر این نظریات در مییابیم، تمام این صاحبنظران بر یک موضوع اتفاق نظر دارند و آن موفقیت مدیر در صورت توفیق در ایجاد ارتباط صحیح با کارکنانش میباشد. بدین ترتیب اهمیت موضوع از دیدگاه این علم نیز مشخصتر میگردد.ارتباط را میتوان این گونه تعریف کرد: "انتقال و تبادل اطلاعات، معانی، مفاهیم و احساسها بین افراد در سازمان، بلاواسطه و یا "ارتباط، انتقال اطلاعات از یک منبع به منبع دیگر و درک آن توسط آن منبع میباشد. با توجه به تعاریف بالا، حال "فرآیند ارتباط" را مورد بررسی قرار میدهیم. |
|
کلیدواژههای فارسی مقاله |
|
|
عنوان انگلیسی |
|
|
چکیده انگلیسی مقاله |
|
|
کلیدواژههای انگلیسی مقاله |
|
|
نویسندگان مقاله |
مهری نوحی | mehri nohi
|
|
نشانی اینترنتی |
http://jmdp.ir/browse.php?a_code=A-10-1-205&slc_lang=fa&sid=fa |
فایل مقاله |
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1001/article-1001-202481.pdf |
کد مقاله (doi) |
|
زبان مقاله منتشر شده |
fa |
موضوعات مقاله منتشر شده |
تخصصی |
نوع مقاله منتشر شده |
پژوهشی |
|
|
برگشت به:
صفحه اول پایگاه |
نسخه مرتبط |
نشریه مرتبط |
فهرست نشریات
|