فرآیند مدیریت و توسعه، جلد ۷، شماره ۳، صفحات ۷۱-۸۲

عنوان فارسی درهای باز و بسته در ارتباطات
چکیده فارسی مقاله یکی از مسائل مهمی که امروزه در علم مدیریت مطرح است، برقراری ارتباط خوب با کارکنان می‌باشد. این موضوع از دیدگاهها و جهات مختلف و توسط صاحبنظران زیادی موردی بحث و کندو کاو قرار گرفته است. با نگاهی اجمالی بر این نظریات در می‌یابیم، تمام این صاحبنظران بر یک موضوع اتفاق نظر دارند و آن موفقیت مدیر در صورت توفیق در ایجاد ارتباط صحیح با کارکنانش می‌باشد. بدین ترتیب اهمیت موضوع از دیدگاه این علم نیز مشخص‌تر می‌گردد.ارتباط را می‌توان این ‌گونه تعریف کرد: "انتقال و تبادل اطلاعات، معانی، مفاهیم و احساسها بین افراد در سازمان، بلاواسطه و یا "ارتباط، انتقال اطلاعات از یک منبع به منبع دیگر و درک آن توسط آن منبع می‌باشد. با توجه به تعاریف بالا، حال "فرآیند ارتباط" را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله مهری نوحی | mehri nohi



نشانی اینترنتی http://jmdp.ir/browse.php?a_code=A-10-1-205&slc_lang=fa&sid=fa
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1001/article-1001-202481.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده تخصصی
نوع مقاله منتشر شده پژوهشی
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات