این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
پژوهش های نوین روانشناختی، جلد ۱۴، شماره ۵۳، صفحات ۶۷-۸۷

عنوان فارسی اثربخشی روش اجتماع پژوهشی در برنامه آموزش فلسفه به کودکان بر خودکارآمدی اجتماعی دانش‌آموزان
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی Effectiveness of Philosophy Training for Children through Community of Inquiry in Students, Social Self-Efficacy
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله

نشانی اینترنتی https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_9109_3a4fcb7873f6690777d5337efbf02ff6.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1434/article-1434-1719189.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات