|
فصلنامه آموزش مهندسی ایران، جلد ۱۳، شماره ۵۰، صفحات ۲-۲
|
|
|
عنوان فارسی |
فهرست مقالات |
|
چکیده فارسی مقاله |
|
|
کلیدواژههای فارسی مقاله |
|
|
عنوان انگلیسی |
Contents |
|
چکیده انگلیسی مقاله |
• Global movement for engineering education accreditation/ H. Memarian • Accreditation process of Iran's engineering education programs/ H. Memarian • Quality culture and its role in achieving desirable universities Performance/ A. Bazargan • Teaching – learning specifications in higher education/ S. Safari • Investigating difficulties and challenges of university administrators in developing academic branches and increasing research quality and productivity at industrial and non industrial universities(a qualitative study)/ M. H. Pardakhtchi, A. Faraji and S. Hasanzadeh • Scientific status of Iran: case study of industrial engineering research (based on articles indexed in international scientific databases)/ M. R. Zare and M. S. Owlia • Analyzing barriers in blended learning development from the opinion of faculty case study: Ramin & Razi University/ H. Moradi , M. Bijani and Gh. Karami • Interview with Scholars in Industry • Future Conferences in Engineering Education • English Abstracts of the Articles |
|
کلیدواژههای انگلیسی مقاله |
|
|
نویسندگان مقاله |
|
|
نشانی اینترنتی |
http://ijee.ias.ac.ir/article_705_48a5814c5476c5f83df0e6f68f2b7f1e.pdf |
فایل مقاله |
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است |
کد مقاله (doi) |
|
زبان مقاله منتشر شده |
fa |
موضوعات مقاله منتشر شده |
|
نوع مقاله منتشر شده |
|
|
|
برگشت به:
صفحه اول پایگاه |
نسخه مرتبط |
نشریه مرتبط |
فهرست نشریات
|