فهرست مقالات


مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی، 1403، جلد ۱۱، شماره ۴
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ تحلیل نقش رسانه‌ها در توسعه شاخص‌های فرهنگی باشگاه‌های ورزشی حرفه‌ای ایران 1404/3/15 - Get XML Data ۳ بار
۲ تدوین راهبردهای توسعه دیپلماسی ورزشی با محوریت تجربه جهانی 1404/3/15 - Get XML Data ۳ بار
۳ شناخت چالش‌های آداب ارتباطات بین فردی در رویدادهای بین‌المللی ورزشی و ارائه راهکارهای مطلوب در دوران پسا کرونا 1404/3/15 - Get XML Data ۵ بار
۴ شناسایی عوامل موثر بر طراحی نوآورانه پوسترهای ورزشی 1404/3/15 - Get XML Data ۴ بار
۵ تحلیل خودشناسی و دیگر شناسی (پنجره جو- هری) کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز 1404/3/15 - Get XML Data ۴ بار
۶ ارائه مدل نقش رسانه‌ها در سرمایه‌گذاری و تأمین مالی در صنعت گردشگری ورزشی 1404/3/15 - Get XML Data ۵ بار
۷ طراحی مدل درآمدزایی روز مسابقه در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران با تأکید بر نقش رسانه 1404/3/15 - Get XML Data ۳ بار
۸ نقش رسانه‌های اجتماعی بر موفقیت و استمرار فعالیت باشگاه‌های ورزشی خصوصی 1404/3/15 - Get XML Data ۵ بار
۹ تدوین مدل ارتباطی بین مدیریت تنوع با فرسودگی شغلی و تعهد اخلاقی خبرنگاران ورزشی 1404/3/15 - Get XML Data ۳ بار
۱۰ تأثیر سواد رسانه‌ای بر سواد بدنی مخاطبان برنامه‌های ورزشی 1404/3/15 - Get XML Data ۲ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه