فهرست مقالات
| تعلیم و تربیت استثنائی، 1403، جلد ۳، شماره ۱۸۱ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | برنامههای اوقات فراغت برای افراد کمتوان ذهنی: ضرورت، پایههای نظری، طبقهبندی، اولویت و کاربردها | 1403/6/26 | - | ۳۸ بار | ||
| ۲ | اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر تابآوری تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان پسر بااختلال نارساخوانی | 1403/6/26 | - | ۲۴ بار | ||
| ۳ | سنتزپژوهی شاخصها و مؤلفههای کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه درسی دانشآموزان با آسیب شنوایی | 1403/6/26 | - | ۵۴ بار | ||
| ۴ | بررسی نقش واسطهای تأثیر مثبت کودک بر خانواده در رابطه بین پذیرش روانشناختی و پذیرش کودک کمتوان ذهنی خفیف | 1403/6/26 | - | ۳۰ بار | ||
| ۵ | مقایسه تنظیم هیجانی، سبکهای تصمیمگیری و پردازش شناختی کودکان با اختلال نافرمانی مقابلهای و کودکان بهنجار | 1403/6/26 | - | ۳۹ بار | ||
| ۶ | مقایسه اثربخشی بازیدرمانی فلورتایم و قصهدرمانی بر پرخاشگری کودکان با اختلال طیف اُتیسم | 1403/6/26 | - | ۴۳ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||