فهرست مقالات
تعلیم و تربیت استثنائی، 1403، جلد ۳، شماره ۱۸۱ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | برنامههای اوقات فراغت برای افراد کمتوان ذهنی: ضرورت، پایههای نظری، طبقهبندی، اولویت و کاربردها | 1403/6/26 | - | ![]() |
۲۴ بار | |
۲ | اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر تابآوری تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان پسر بااختلال نارساخوانی | 1403/6/26 | - | ![]() |
۱۴ بار | |
۳ | سنتزپژوهی شاخصها و مؤلفههای کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه درسی دانشآموزان با آسیب شنوایی | 1403/6/26 | - | ![]() |
۴۰ بار | |
۴ | بررسی نقش واسطهای تأثیر مثبت کودک بر خانواده در رابطه بین پذیرش روانشناختی و پذیرش کودک کمتوان ذهنی خفیف | 1403/6/26 | - | ![]() |
۱۸ بار | |
۵ | مقایسه تنظیم هیجانی، سبکهای تصمیمگیری و پردازش شناختی کودکان با اختلال نافرمانی مقابلهای و کودکان بهنجار | 1403/6/26 | - | ![]() |
۲۵ بار | |
۶ | مقایسه اثربخشی بازیدرمانی فلورتایم و قصهدرمانی بر پرخاشگری کودکان با اختلال طیف اُتیسم | 1403/6/26 | - | ![]() |
۳۱ بار | |
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |