فهرست مقالات
تعلیم و تربیت استثنائی، 1402، جلد ۲، شماره ۱۷۴ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | طراحی و سنجش روایی محتوایی برنامه آموزش توجه مشترک برای کودکان با اختلال طیف اتیسم | 1402/5/10 | - | ![]() |
۴۲ بار | |
۲ | تأثیر یادگیری از طریق ایستگاه چرخشی بر مهارت حل مسئله و یادسپاری درس ریاضی و مقایسه آن با روش سنتی در دانشآموزان با اختلال طیف اتیسم | 1402/5/10 | - | ![]() |
۳۰ بار | |
۳ | اثربخشی آموزش ایماگوتراپی بر انعطا فپذیری شناختی و اجتناب شناختی مادران دارای فرزندان کمتوان ذهنی | 1402/5/10 | - | ![]() |
۳۷ بار | |
۴ | اثربخشی آموزش یکپارچگی حسی-حرکتی بر ارتقا کارکردهای اجرایی توجهی دانشآموزان با اختلال یادگیری | 1402/5/10 | - | ![]() |
۳۳ بار | |
۵ | مقایسه رو شهای تأکید دیداری در آموزش به کمک رایانه بر خواندن و آ گاهی واج شناختی کودکان نارساخوان | 1402/5/10 | - | ![]() |
۳۱ بار | |
۶ | اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی-هیجانی بر مؤلفههای هوش هیجانی و حرمتخود دانشآموزان دختر نابینا | 1402/5/10 | - | ![]() |
۳۲ بار | |
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |