فهرست مقالات
| تعلیم و تربیت استثنائی، 1401، جلد ۶، شماره ۱۷۲ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | اثربخشی آموزش شادکامی فوردایس بر تابآوری و بهزیستی روانشناختی والدین دارای فرزند کمتوان ذهنی | 1402/2/11 | - | ۴۷ بار | ||
| ۲ | مقایسه اثربخشی تقویت حافظهکاری و آموزش تفکرانتقادی بر راهبردهای تنظیم هیجان کودکان با اختلالیادگیریخاص | 1402/2/11 | - | ۵۵ بار | ||
| ۳ | مدل اضطراب اجتماعی والدین کودکان کمتوان ذهنی: نقش شیو ههای تربیتی والدین با میانجیگری راهبردهای نظمجویی شناختی هیجان | 1402/2/11 | - | ۵۱ بار | ||
| ۴ | بررسی مشکلات خواندن در دانشآموزان آسیبدیده شنوایی: مروری نظا مدار بر مطالعات گذشته | 1402/2/11 | - | ۵۵ بار | ||
| ۵ | اثربخشی روش دیداری-حرکتی کپارت بر بهبود مهارت نوشتن دانشآموزان دوره ابتدایی دارای اختلال یادگیری ویژه | 1402/2/11 | - | ۴۸ بار | ||
| ۶ | اثربخشی آموزش والدگری به مادران دارای کودک با ناتوانی هوشی بر افزایش کارکردهای اجرایی (توجه، بازداری و حافظه فعال) و کاهش مشکلات رفتاری این کودکان | 1402/2/11 | - | ۶۸ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||