فهرست مقالات


مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی، 1399، جلد ۸، شماره ۳
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ مدل تجربی جایگاه ورزش در توسعه دیپلماسی عمومی 1401/12/1 - Get XML Data ۳ بار
۲ نقش رسانه های جمعی در هویت سازی و ترویج رشته های ورزشی در ایران 1401/12/1 - Get XML Data ۴ بار
۳ مدل کیفی تجارت الکترونیک محصولات ورزشی کشور 1401/12/1 - Get XML Data ۴ بار
۴ مدلسازی نقش عوامل عینی و انتزاعی بر قصد حضور مجدد مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی 1401/12/1 - Get XML Data ۳ بار
۵ طراحی مدل مهارت های ارتباطی بازخورد شغلی ، قدرت منبع بازخورد و عزت دریافت کننده در بهبود عملکرد شغلی کارشناسان تربیت بدنی دانشگاه های پیام نور 1401/12/1 - Get XML Data ۲ بار
۶ بررسی اثر مهارتهای ارتباطی بر نحوه گذراندن اوقات فراغت فعال با نقش میانجی تعاملات اجتماعی؛ مطالعه موردی دانش آموزان دختر شهرستان ساوه 1401/12/1 - Get XML Data ۳ بار
۷ اثرات محیط اجتماعی، محیط فیزیکی نمونه‌های رایگان، تخفیف در ارتقاء فروش و عادات خرید به مصرف ورزشی 1401/12/1 - Get XML Data ۳ بار
۸ نقش میانجی فرهنگ سازمانی در رابطه‌ی بین رهبری تحول‌آفرین و رفتار شهروندی سازمانی (کارکنان رسانه های ورزشی در شهر زاهدان) 1401/12/1 - Get XML Data ۱ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه