فهرست مقالات
| تعلیم و تربیت استثنائی، 1400، جلد ۴، شماره ۱۶۴ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | مداخله زودهنگام برای کودکان خردسال با آسیب بینایی | 1401/2/15 | - | ۳۸ بار | ||
| ۲ | برنامه درسی هسته ای گسترده برای دانش آموزان با آسیب بینایی | 1401/2/15 | - | ۳۸ بار | ||
| ۳ | اطلاعات عمومی برای والدین و مربیان کودکان نابینا و کم بینا | 1401/2/15 | - | ۳۸ بار | ||
| ۴ | توان بخشیݡ دانش آموزان کم بینا | 1401/2/15 | - | ۴۳ بار | ||
| ۵ | تربیت بدنی مناسب سازی شده برای کودکان با آسیب بینایی در مدارس خاص یا کلاس های فرا گیر | 1401/2/15 | - | ۴۰ بار | ||
| ۶ | مروری بر جدید ترین سخت افزارها و نرم افزارهای کمک آموزشی ویژه ی کودکان و دانش آموزان نابینا و کم بینا | 1401/2/15 | - | ۴۵ بار | ||
| ۷ | بریل آموزی | 1401/2/15 | - | ۴۰ بار | ||
| ۸ | اثربخشی آموزش جهت یابی و حرکت بر افزایش خودکارآمدی و ابراز وجود دانش آموزان با آسیب بینایی | 1401/2/15 | - | ۳۹ بار | ||
| ۹ | دست زیر دست، دست روی دست | 1401/2/15 | - | ۳۰ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||