فهرست مقالات
| تعلیم و تربیت استثنائی، 1400، جلد ۵، شماره ۱۶۵ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | نقش مداخله مبتنی بر تعامل والد-کودک در درمان کودکان با اختلال هیجانی رفتاری | 1401/2/15 | - | ۵۰ بار | ||
| ۲ | تأثیر آموزش مفاهیم ریاضی بر افزایش مهارت های ریاضی کودکان و دانش آموزان با اختلال طیف اُتیسم با روش تحلیل کاربردی رفتار | 1401/2/15 | - | ۵۰ بار | ||
| ۳ | تأثیر تمرینات ثبات مرکزی بر استقامت عضلات تنه پسران با اختلال طیف اُتیسم | 1401/2/15 | - | ۵۲ بار | ||
| ۴ | تأثیر آموزش مدیریت والدین در کاهش اختلال نافرمانی مقابله ای دانش آموزان کم توان ذهنی | 1401/2/15 | - | ۶۵ بار | ||
| ۵ | خواندن در افراد با نشانگان دان: «مسیر دیداری » یا «مسیر واج شناختی ؟» | 1401/2/15 | - | ۵۷ بار | ||
| ۶ | بررسی الگوی ساختاری تاب آوری، خوش بینی و امید به زندگی با رشد پس از آسیب در مادران دارای فرزند طیف اوتیسم: نقش واسطه ای باورهای مذهبی | 1401/2/15 | - | ۵۱ بار | ||
| ۷ | تأثیر تمرین های مهارتی بدمینتون بر بهبود یکپارچگی بینایی-حرکتی در کودکان کم توان حرکتی | 1401/2/15 | - | ۵۸ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||