فهرست مقالات
تعلیم و تربیت استثنائی، 1400، جلد ۶، شماره ۱۶۶ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | اثربخشی قصهدرمانی بر تابآوری و تنظیم شناختی هیجان دانشآموزان نابینا | 1401/2/15 | - | ![]() |
۴۵ بار | |
۲ | تأثیر اوقات فراغت ورزشی بر سازگاری اجتماعی و تصویر بدنی دانشآموزان استثنائی کشور و ارائه مدل عملیاتی | 1401/2/15 | - | ![]() |
۴۵ بار | |
۳ | مقایسه رابطه والد-کودک، انعطافپذیری و انسجام خانواده در والدین کودکان با و بدون لکنت | 1401/2/15 | - | ![]() |
۵۶ بار | |
۴ | تاثیر مداخله زود هنگام هیجانی – اجتماعی بر رشد اجتماعی کودکان کم شنوای پایین تر از ۳ سال | 1401/2/15 | - | ![]() |
۴۴ بار | |
۵ | کاربرد فناوری ردیابی چشم برای غربالگری و توانبخشی کودکان با نیازهای ویژه | 1401/2/15 | - | ![]() |
۴۲ بار | |
۶ | مقایسه ی نیمرخ روان شناختی کودکان دارای همشیر با و بدون اختلال طیف اُتیسم و نشانگݡان دان | 1401/2/15 | - | ![]() |
۴۸ بار | |
۷ | پیشگیری و مراقبت از افراد با ناتوانی در زمان شیوع ویروس کرونا | 1401/2/15 | - | ![]() |
۳۱ بار | |
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |