فهرست مقالات
| تعلیم و تربیت استثنائی، 1400، جلد ۶، شماره ۱۶۶ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | اثربخشی قصهدرمانی بر تابآوری و تنظیم شناختی هیجان دانشآموزان نابینا | 1401/2/15 | - | ۵۹ بار | ||
| ۲ | تأثیر اوقات فراغت ورزشی بر سازگاری اجتماعی و تصویر بدنی دانشآموزان استثنائی کشور و ارائه مدل عملیاتی | 1401/2/15 | - | ۵۶ بار | ||
| ۳ | مقایسه رابطه والد-کودک، انعطافپذیری و انسجام خانواده در والدین کودکان با و بدون لکنت | 1401/2/15 | - | ۷۰ بار | ||
| ۴ | تاثیر مداخله زود هنگام هیجانی – اجتماعی بر رشد اجتماعی کودکان کم شنوای پایین تر از ۳ سال | 1401/2/15 | - | ۶۷ بار | ||
| ۵ | کاربرد فناوری ردیابی چشم برای غربالگری و توانبخشی کودکان با نیازهای ویژه | 1401/2/15 | - | ۵۵ بار | ||
| ۶ | مقایسه ی نیمرخ روان شناختی کودکان دارای همشیر با و بدون اختلال طیف اُتیسم و نشانگݡان دان | 1401/2/15 | - | ۶۳ بار | ||
| ۷ | پیشگیری و مراقبت از افراد با ناتوانی در زمان شیوع ویروس کرونا | 1401/2/15 | - | ۳۹ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||