صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
جمعه 31 فروردین 1403
فهرست مقالات
ناتوانی های یادگیری
، 1399، جلد ۱۰، شماره ۱
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
فراتحلیل پژوهشهای مبتنی بر مدل پاسخ به مداخله بر بهبود عملکرد تحصیلی دانشآموزان در مخاطره اختلال ریاضی
1399/3/2
-
۱۰ بار
۲
کارآمدی مداخله مبتنی بر مثبت اندیشی با تأکید بر آموزههای اسلامی بر تابآوری و رضایت از زندگی والدین کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری
1401/2/15
-
۱ بار
۳
کاربرد بازیدرمانی مبتنی بر حافظه و توجه برای بهبود مهارتهای ترکیب عددی دانشآموزان دارای اختلال ریاضی
1399/3/2
-
۱۲ بار
۴
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر ظرفیت حافظهکاری دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص
1401/2/15
-
۱ بار
۵
اثربخشی آموزش ایزیمایند بر اضطراب ریاضی و خودکارآمدی ریاضی دانشآموزان با اختلال ریاضی
1401/2/15
-
۲ بار
۶
نقش انگیزش مشارکت ورزشی و حمایت تحصیلی در پیشبینی سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری
1399/3/2
-
۸ بار
۷
اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر حرکت بر جهت یابی و علائم عصب شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری غیرکلامی
1401/2/15
-
۱ بار
۸
مقایسهی اثربخشی سطح سوم پاسخ به مداخله و توانمندسازیشناختی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان با اختلال ریاضی
1399/3/2
-
۱۲ بار
۹
بررسی دقت و حساسیت سامانه هوشمند غربالگر در پیشبینی کودکان مستعد اختلالات عصبی-تحولی (نقص توجه-بیشفعالی و نارساخوانی)
1401/2/15
-
۱ بار
۱۰
مقایسهی پردازش شناختی و انسجام مرکزی در دانشآموزان دختر نارساخوان و عادی
1399/3/2
-
۹ بار
۱۱
اثربخشی برنامه داوسون-گوئیر بر بهبود توجه، حافظه فعال و بازداری رفتاری دانشآموزان نارساخوان
1401/2/15
-
۲ بار
۱۲
اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای مقابلهای مبتنی بر آموزههای اسلامی بر شادکامی و رضایت از زندگی والدین کودکان مبتلا به ناتوانی-های یادگیری
1403/1/29
-
۰ بار
۱۳
ساخت و هنجاریابی ابزار تشخیصی اختلال یادگیری ویژه خواندن
1401/2/15
-
۴ بار
۱۴
اثربخشی آموزش خودگردانی یادگیری بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشآموزان با اختلال یادگیری نوشتاری
1401/2/15
-
۳ بار
۱۵
اثربخشی قصهدرمانی مبتنی بر روش چندحسی بر پردازش هیجانی کودکان دارای نارساخوانی
1399/3/2
-
۱۳ بار
۱۶
اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر انگیزهپیشرفت و بهزیستیروان شناختی دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری
1401/2/15
-
۴ بار
۱۷
مقایسه مشارکت گروهی و حساسیت به طرد در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری
1401/2/15
-
۳ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه