فهرست مقالات
تعلیم و تربیت استثنائی، 1396، جلد ۶، شماره ۱۴۹ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | انگیزش اجتماعی، دیدگاهی جدید برای تبیین ابعاد پیچیده اختلال طیف اتیسم | 1397/5/14 | - | ![]() |
۹۱ بار | |
۲ | اثربخشی بازیهای دبستانی بر کاهش رفتارهای بیشفعال و اجباری دانشآموزان کمتوان ذهنی آموزشپذیر | 1397/5/14 | - | ![]() |
۹۵ بار | |
۳ | فراگیرسازی اجتماعی افراد کمتوان دهنی: ارائه مدل بومشناختی شبکههای اجتماعی و مشارکت محلی | 1397/5/14 | - | ![]() |
۱۱۱ بار | |
۴ | دستگاههای کاشتپذیر برای کودکان ناشنوا | 1397/5/14 | - | ![]() |
۹۴ بار | |
۵ | معرفی رویکرد خود- وکیلی و بررسی مروری تأثیرات آن به عنوان روشی مناسب برای توانمند سازی افراد دارای کم توانی ذهنی | 1397/5/14 | - | ![]() |
۱۰۵ بار | |
۶ | نقش حمایت همسالان از دانشآموزان با ناتوانی در آموزش فراگیر | 1397/5/14 | - | ![]() |
۱۲۵ بار | |
۷ | آموزش تقاضای اطلاعات با استفاده از «کدام؟» به کودکان با اختلالات طیف اتیسم | 1397/5/14 | - | ![]() |
۸۰ بار | |
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |