فهرست مقالات
| تعلیم و تربیت استثنائی، 1396، جلد ۳، شماره ۱۴۶ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | تاثیر آموزش شناختی- رفتاری مدیریت خشم بر بازداری پاسخ دانشآموزان با اختلال سلوک | 1397/2/18 | - | ۱۳۴ بار | ||
| ۲ | رابطه حمایت اجتماعی ادراکشده و تابآوری با درماندگی روانشناختی مادران کودکان استثنایی | 1397/2/18 | - | ۱۲۹ بار | ||
| ۳ | بررسی تاثیر بازخورد آگاهی از نتیجه با تواترهای مختلف بر اکتساب یک مهارت هدفگیری در کودکان با نشانگان داون | 1397/2/18 | - | ۱۱۹ بار | ||
| ۴ | توانبخشی شنوایی کودکان کاربر کاشت حلزونی | 1397/2/18 | - | ۹۳ بار | ||
| ۵ | دایهگری دیجیتالی و اختلال طیف اتیسم | 1397/2/18 | - | ۱۰۷ بار | ||
| ۶ | حمایت و مداخله رفتاری مثبت برای دانشآموزان با مشکلات رفتاری-هیجانی | 1397/2/18 | - | ۱۳۳ بار | ||
| ۷ | الگوی پاسخ به مداخله برای دانشآموزان با نیازهای ویژه | 1397/2/18 | - | ۱۰۵ بار | ||
| ۸ | اختلالهای طیف اتیسم | 1397/2/18 | - | ۱۴۷ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||