فهرست مقالات
تعلیم و تربیت استثنائی، 1396، جلد ۲، شماره ۱۴۵ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | تاثیر آموزش مهارتهای اجتماعی بر خودتوانمندسازی اجتماعی و ناگویی هیجانی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری ویژه | 1396/7/24 | - | ![]() |
۲۸۴ بار | |
۲ | ارتباط رشد حرکتی و شاخص توده بدنی کودکان با کمتوانیذهنی با کیفیت زندگی والدین آنها | 1396/7/24 | - | ![]() |
۱۸۷ بار | |
۳ | رابطه بین تنیدگی و سبکهای مقابلهای مادران با رفتارهای سازشی کودکان با اختلال طیف اتیسم | 1396/7/24 | - | ![]() |
۱۴۴ بار | |
۴ | بررسی اثربخشی برنامه تربیتبدنی بر بهبود شایستگی اجتماعی دانشآموزان کمتوانذهنی در دوره پیشحرفهای | 1396/7/24 | - | ![]() |
۱۴۰ بار | |
۵ | مقایسه ادراک زمان در زیرنوعهای اختلال کمتوجهی- بیشفعالی | 1396/7/24 | - | ![]() |
۱۸۰ بار | |
۶ | آموزش متمایز برای دانشآموزان با نیازهای ویژه | 1396/7/24 | - | ![]() |
۱۶۷ بار | |
۷ | آشنایی با فنیل کتونوری | 1396/7/24 | - | ![]() |
۱۴۳ بار | |
۸ | آموزش تشخیص طعنه و پاسخ به آن در کودکان با اختلال طیف اتیسم | 1396/7/24 | - | ![]() |
۱۵۱ بار | |
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |